بیانیه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت به مناسبت 22 بهمن
کد خبر: 3789059
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

بیانیه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت به مناسبت 22 بهمن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت به مناسبت 22 بهمن‌ماه از طریق بیانیه از همه هموطنان به خصوص فعالان قرآنی دعوت کرده است تا در راهپیمایی 22 بهمن حضور به هم رسانند.

بیانیه اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت به مناسبت 22 بهمن

به گزارش ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت کشور با انتشار پیامی فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و یوم الله ۲۲ بهمن را به محضر امت انقلابی و شریف و خاصه جامعه فعالان قرآنی تهنیت گفته و از تمامی اقشار جامعه در هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن این مراسم دعوت کرد.
متن پیام بدین شرح است:
«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ»
انقلاب اسلامی ایران به برکت خون‌های پاک شهدای خود، ارزش‌های قرآنی را احیا کرد. این انسان‌های بزرگ محصول ارزش‌های ایرانی، اسلامی، علوی و فاطمی هستند، ارزش‌هایی که از همان نخستین روزهای پیروزی، مورد غضب کهنه‌کاران استکبار و استعمار قرار گرفت، اکنون نیز انقلاب اسلامی چهل ساله شده و به بلوغ رسیده است که حاصل آن، سیادت، شرافت و بزرگی برای مؤمنان و انقلابیون و رو شدن دست حیله‌گران نظام سلطه بر مردمان سراسر جهان است.
همانطور که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شاهد بودیم که رزمندگان در شب عملیات با چه اشتیاقی داوطلب می‌شدند و روی مین می‌رفتند در طول ۴۰ سال گذشته نیز با استقامت و ایستادگی، دشمنان را به زانو درآوردند. امروز که شاهد رشد و بلوغ درخت تناور انقلاب اسلامی هستیم، بیشتر باور داریم که هر برگ از این درخت سرسبز، حاصل خون هزاران شهید و جانفشانی صدها هزار ایثارگر است که استقلال، عزت و سربلندی را برای این ملت به ارمغان آورده است.
دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند که ما روی پای خودمان بایستیم و تجربیات موفقی از یک ملت متکی به اراده خویش را در دنیا به نمایش بگذاریم، اما به همت همه دلسوزان انقلاب اسلامی اکنون شاهد توفیقات بزرگی در عرصه‌های گوناگون هستیم که مولود انقلاب اسلامی هستند. با این وجود همچنان لازم است علاوه بر حفظ استقلال سیاسی به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب برای رسیدن به خودکفایی در عرصه اقتصاد تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.
فعالان قرآنی کشور که در طول این چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار دیگر مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه ایران با حفظ اتحاد و همدلی تحت لوای ولی امر زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی همواره ثابت کرده‌اند که راه امام و شهیدان را ادامه خواهند داد و لحظه‌ای از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید، در روز بیست و دوم بهمن نیز به سیل پرخروش حمایت از چهل سال آزادگی، استقلال و هویت این ملت خواهند پیوست و سرود شادی دوستان و یأس دشمنان را بلندتر از هر زمان دیگری فریاد خواهند کرد.

انتهای پیام 

captcha