انقلاب اسلامی فرهنگ قرآن را رواج داد
کد خبر: 3789084
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

انقلاب اسلامی فرهنگ قرآن را رواج داد

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی فرهنگی بود، گفت: انقلاب اسلامی فرهنگ قرآن را رواج داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی یک هدف فرهنگی بود، اظهار کرد: نگاه فرهنگ دینی عامل ایجاد انقلاب اسلامی شد.
وی افزود: انقلاب اسلامی اهدافی را دنبال می‌کرد که باید در چهلمین سالگرد آن این اهداف را تبیین کنیم و اولین آن اهداف فرهنگی و بدنبال آن احیای ارزش‌های دینی بود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب در سطوح مختلف تصریح کرد: انقلاب اسلامی فرهنگ قرآن را ترویج داد.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: فعالیت بیش از 300 پایگاه قرآنی در این استان از رویش‌های انقلاب اسلامی است چراکه رویکرد انقلاب یک رویکرد دینی است.
وی گفت: انقلاب رویکردها و نگرش‌ها را عوض کرد و این از اهداف انقلاب بود و اینک در چهلمین سال انقلاب باید بدنبال احیای ارزش‌های دینی و تغییر نگرش‌ها به‌سوی معروف‌ها در دنیا و قبح منکرها باشیم.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه افزود: رویکرد قرآنی امروز تاحدودی محقق شده اما تا رسیدن به اهداف والا فاصله داریم.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ قرآن توانست نگرش‎‌ها را عوض کند و جامعه را متوجه ارزش‌های ناب کند.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف انقلاب تغییر نگرش‌ها و اصلاح ساختارهای اجتماعی بود و امروز این نگرش ایجاد شده است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: ما وظیفه داریم تا رویکردهای انقلاب در تمامی سطوح را تببین کنیم.
انتهای پیام

captcha