دعوت مشترک استاندار و مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی از مردم برای حضور در راهپیمایی
کد خبر: 3789092
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

دعوت مشترک استاندار و مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی از مردم برای حضور در راهپیمایی

گروه سیاسی- طی پیامی استاندار و مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

دعوت مشترک استاندار و مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی از مردم برای حضور در راهپیمایی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی و مجمع نمایندگان استان طی پیامی از مردم خراسان‌شمالی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم فهیم و قدرشناس خراسان‌شمالی
بار دیگر 22 بهمن از راه رسید و ملت بزرگ ما در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب تاریخی خود و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی، در سراسر کشور به صحنه می آیند تا فریاد آزادی و استقلال خواهی و ندای عدالت و حق طلبی و نفی هرگونه سلطه مستکبران را همانند تمام 4 دهه گذشته و تمام این سال های مملو از حماسه و افتخار، به گوش جهانیان برسانند و عظمت ایران عزیز اسلامی و شکوه چهل سالگی این نظام مردمی و اسلامی را به رخ دوست و دشمن بکشند.
یقین داریم مردم غیور و ولایتمدار خراسان شمالی نیز به حول و قوه الهی پرشورتر از هر سال چهلمین جشن پیروزی خون بر شمشیر را با صلابتی مثال زدنی برگزار خواهند کرد و حضور دشمن شکن آنان در راهپیمایی عظیم این یوم الله، خار چشم دشمنان این مرز و بوم خواهد شد.
رجاء واثق داریم این حضور حماسی سبب تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی و تعمیق هر چه بیشتر روحیه استقلال طلبی، آزادی خواهی و مردمسالاری دینی در کشور خواهد شد و با این همدلی و هم افزایی روزافزون، دریچه هایی نو فراروی عبور از تنگناهای کنونی گشود می شود و توطئه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.
وعده ما و شما صبح فردا 22 بهمن ماه 1397 در سراسر استان همیشه سرافراز خراسان‌شمالی.
انتهای پیام

captcha