برنامه‌‏های ‌22 بهمن‏‌ در حرم مطهر امام رضا(ع)
کد خبر: 3789112
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

برنامه‌‏های ‌22 بهمن‏‌ در حرم مطهر امام رضا(ع)

گروه فرهنگی - معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌‏های یوم الله 22 بهمن در حرم مطهر امام رضا(ع) را تشریح کرد.

برنامه‌‏های ‌22 بهمن‏‌ در حرم مطهر امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز ویژه برنامه‌هایی از سوی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده که از عصر یکشنبه با محوریت رواق امام خمینی(ره) آغاز و تا شامگاه دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

طبق سنوات گذشته امشب راس ساعت 21 به یادبود شب پیروزی انقلاب اسلامی ندای الله اکبر در صحن‌های حرم مطهر طنین‌انداز خواهد شد.

همچنین طبق برنامه‎ریزی انجام شده مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد از ساعت 8.30 صبح در میدان ۱۵ خرداد آغاز شده و راهپیمایان با طی کردن خیابان امام رضا(ع) برای شرکت در مراسم پایانی وارد حرم مطهر رضوی خواهند شد.

سخنران مراسم پایانی راهپیمایی مشهد حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، خواهد بود و در پایان قطعنامه سراسری این روز نیز قرائت خواهد شد.

طبق اعلام معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در این دو روز افزون بر برنامه‏‌های رواق امام خمینی(ره)، در دیگر اماکن متبرکه نیز برنامه‏‌های سخنرانی، حلقه معرفت، فقه زندگی، پرسمان دینی، سخنرانی و مداحی ویژه بانوان دائر است.

همچنین زائران عزیز در این ایام می‌توانند از نمایشگاه رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی که به مناسبت 40 سالگی انقلاب برپا شده، بازدید کنند.

انتهای پیام

captcha