شهدای فرهنگی، نقش مهمی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردند
کد خبر: 3789165
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

شهدای فرهنگی، نقش مهمی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردند

گروه فرهنگی ــ مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند، زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب و هم با تربیت انسانهایی متعهد، آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

شهدای فرهنگی، نقش مهمی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین خیرجوئی، مدیر آموزش و پرورش سلماس، شب گذشته، 21 بهمن ماه، به همراه فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه، با چند تن از خانواده‌های شهداء و جانباز فرهنگی سلماس دیدار کردند.
مدیر آموزش و پرورش سلماس، در این دیدار هدف از اینگونه دیدارها را تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: ما با چنین برنامه‌هایی زندگی و کارمان را بیمه می‌نماییم تا بتوانیم دانش‌آموزانی تربیت کنیم که رهرو خون شهدا باشند.
خیرجوئی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا فرهنگی گفت: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند، زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب نمودند و هم با تربیت انسانهایی متعهد آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
وی افزود: کار معلم، هدایت جامعه و تربیت نسل آینده‌ساز بوده و ارزش کار آنان همانند کار انبیاست، زیرا هدف انبیا نیز تربیت انسانها و رساندن آنها به کمال است.
مدیر آموزش و پرورش سلماس همچنین امنیت و آسایش را نعمت ارزشمندی برای ایران اسلامی عنوان کرد و از صبوری و بردباری خانواده‌های شهدا تشکر کرد.
انتهای پیام

captcha