چهل سالگی باورهای یک ملت
کد خبر: 3789190
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

چهل سالگی باورهای یک ملت

گروه اجتماعی ــ امروز فرزندان این میهن با تمام وجود از تمام آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و این امر را با فداکاری و حضور همبشه در صحنه نشان دادند. این ملت چهل سال است که پای باورهای انقلابی خود ایستاده‌اند و به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن آن نیستند.

چهل سالگی باورهای یک ملتانقلاب اسلامی ایران با خون جوانان این سرزمین شکل گرفت و با فداکاری این ملت و جان فشانی‌های مردم هر سال بارورتر شد.
حال امروز فرزندان این میهن با تمام وجود از تمام آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و این امر را با فداکاری و حضور همبشه در صحنه نشان دادند. این ملت چهل سال است که پای باورهای انقلابی خود ایستاده‌اند و به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن آن نیستند.

دشمن با ایران اسلامی مدرن مشکل دارد
حجت‌الاسلام سیدحسن سیدی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: با توجه به توصیه قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) در خصوص زنده نگه داشتن ایام الله، این شعائر باید زنده نگه داشته شوند.
وی افزود: روز ۲۲ بهمن، به حق جزء ایام الله است چرا که نماد مقابله و مبارزه با ظلم و تباهی، فساد و تبعیض بوده و از جمله شعائر است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: در عصر حاضر که دشمنان همواره در فکر توطئه علیه نظام اسلامی هستند، می‌طلبد که مردم در صحنه باشند چرا که قوام و بقاء نظام اسلامی ایران به حضور مردم بستگی دارد.
سیدی با بیان اینکه امروز دشمن در اندیشه ایجاد دلسردی و تردید نسبت به عدم موفقیت نظام اسلامی ایران است تا مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند، اظهار کرد: دشمن با ایران اسلامی مدرن و الگو مشکل دارد و این دشمنی بخاطر اسلامی بودن نظام است.
وی تصریح کرد: باید مردم با حضور خود در صحنه جواب دشمنان را بدهند تا استقلال نظام ضربه نخورد.

انقلاب اسلامی؛ ثمره مصیبت‌های اهل بیت(ع)
حجت‌الاسلام حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی نیز در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: باتوجه به همزمان شدن ایام فاطمیه و ایام پیروزی انقلاب اسلامی باید به این نکته توجه کرد که انقلاب ثمره مصیبت‌هایی است که اهل بیت(ع) از صدر اسلام متحمل شده‌اند.
وی افزود: باید بدانیم اگر ما امروز راحت زندگی می‌کنیم این راحتی و آسایش ناشی از انقلاب با شهادت اولین شهیده عالم و تمام ائمه اطهار(ع) است که شهادتشان برای احیای اسلام بود.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه غیبت امام زمان(عج) برای ماندن و احیای اسلام است، تصریح کرد: این انقلاب ثمره خون شهدا است؛ شهدایی که از اولین روزهای انقلاب با حضرت امام(ع) همراهی کردند تا امروز که مدافعان حرم در دفاع از حریم ولایت به شهادت می‌رسند.
کمیلی اظهار کرد: به خاطر اینکه دین خود را به شهدا و امام شهدا ادا کنیم لازم است همچون همیشه در راهپیمایی شرکت کنیم.
وی با اشاره به بعضی مشکلات موجود، افزود: مردم برای آسایش و رفاه خود انقلاب نکردند و می‌دانند که برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید رنجی را متحمل شوند.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تحریم‌ها و دشمنی‌ها برای مبارزه با اسلام است، تصریح کرد: دشمنان با مردم ایران مشکلی ندارند بلکه با فرهنگ و دین اسلامی که در ایران حاکم است، مشکل دارند.
کمیلی با بیان اینکه 22 بهمن روز حمایت از اسلام و ایستادگی و حمایت از فرهنگ ابا عبداالله الحسین(ع) است، اظهار کرد: مردم ایران بارها به همه دشمنان نظام ثابت کردند که ولایتمدار هستیم و از ولایت لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم.
وی ادامه داد: مردم ایران هرجا که دشمن فشار آورد با حضور در صحنه‌ها ثابت کردند که با تنگنا و سختی دست از ولایت برنمی‌دارند و امروز نیز در چهل سالگی انقلاب اسلامی، مردم بار دیگر به آنان خواهند فهماند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و این پیام برای دشمنان خارج از مرزها و هم برای عوامل دشمنان در کشور است.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی بیان کرد: مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب، اسلام خواهی مردم بود که زمانی که حس کردند اسلام کمرنگ شده برای احیای اسلام و مکتب اسلام قیام کردند.
کمیلی بیان کرد: مهم ترین رمز پیروزی انقلاب اسلام خواهی مردم و مهم ترین عامل نگهداری انقلاب در طول این چهل سال، فرهنگ اهل بیت(ع) بوده است.
وی با بیان اینکه وحدت با وجود فرهنگ اهل بیت(ع) تحقق می‌یابد، یادآور شد: امیدواریم خداوند توفیق رهروی از ولایت و رهبری و امام شهدا و شهدا را به تمام امت عنایت کند.

آنچه که تمام این سال‌ها این کشور را سرافراز نگه داشته و هر روز باعث پیشرفتش شده باورها و اعتقاداتی است که در رگ‌های این ملت جاری است و تا زمانی که این باورها باشد این ملت و این سرزمین نیز پابرجا خواهد بود.

گزارش از زهرا حمیدی، خبرنگار ایکنای خراسان‌جنوبی

انتهای پیام

captcha