برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کردستان
کد خبر: 3789220
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کردستان

گروه سیاسی ــ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، مردم غیور و انقلابی استان کردستان از  نخستین ساعات امروز همگام با سایر هموطنان خود در سراسر کشور، با حضور در مسیرهای تعیین شده، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را برگزار  کردند.
کردستانی‌ها با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «مطیع امر رهبریم» و «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای» بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید پیمان می‌کنند.
راهپیمایی اقشار و گروه‌های مختلف مردمی از ساعت 10 امروز در شهر سنندج آغاز شده و سیل جمعیت در خیابان‌های منتهی به میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی(ره) به سمت محل تجمع اصلی واقع در سه راه حبیبی این شهر در حرکت هستند.

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر سنندج، با بیان اینکه حضور امروز شما این پیام را داشت که ملت ایران همچنان ایستاده است، اظهار کرد:ما امروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلابی را جشن می‌گیریم که کشور آمریکا و یک حکومت مستبد و دیکتاور را به خاک نشاند.

وی افزود: حکومت پهلوی گوش به فرمان آمریکایی‌ها در منطقه بود و در کنار رژیم صهیونیستی که علیه مسلمانان و قرآن و اسلام فعالیت می‌کرد، حرکت می‌کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت ایران در 22 بهمن 57 حکومتی را سرنگون کرد که 50 هزار مستشار آمریکایی همه امورات کشورمان را به دست گرفته بودند.

وی ادامه داد: حضرت امام سال‌ها برای استقلال و آزادی مردم ما با اتکاء به خداوند متعال و قرآن و اسلام مبارزه کردند و با همراهی مردم و آزادی خواهان نظام اسلامی را به پیروزی رساندند.

نقوی حسینی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در شاخه‌های مختلف علمی جزء 10 کشور اول دنیاست و همین پیشرفت‌ها باعث شده آمریکایی‌ها عصبانی شوند و چشم دیدن رشد و توسعه ملت ایران را نداشته باشند.

وی اعلام کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی جرات نمی‌کنند حتی یک گلوله را به کشور ما پرتاب کنند چون از ارتش، سپاه، ملت مقاوم و موشک‌های دوربرد ما می‌ترسند و امروز ایران کشور مهم و اثرگذاری در دنیاست و همین باعث وحشت آنها شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها برخلاف همه موازین و کنوانسیون‌های بین المللی یک طرفه از برجام خارج شدند و نشان دادند که دروغگو هستند، اهل مذاکره نیستند و علیه ملت ما دست به هر کاری می‌زنند.

وی در ادامه بیان کرد: گروه‌های تروریستی که در دامن آمریکایی‌ها بزرگ شده بودند 17 هزار نفر از مردم بی گناه ما را ترور کردند و امروز هم کشورهای اروپایی و آمریکا که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند پناهگاه این گروه‌های تروریستی شده‌اند.

نقوی حسینی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است به طوری که تهدیدات خودش را در سرزمین‌های تهدید کننده در نطفه خفه می‌کند و اجازه نمی‌دهد دشمنانش حتی به پشت مرزهایش بیایند.

وی گفت: امروز دشمن که از ترور، جنگ، انزوای سیاسی، کودتا و حمله نظامی نتیجه نگرفته است، سراغ سفره‌های مردم ما آمده و با تحریم اقتصادی مردم را مورد هدف قرار داده در این راستا هرکس در نظام اسلامی به خالی شدن سفره مردم کمک کند در پازل دشمن بازی کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با همراهی قوای سه گانه و قوای نظامی، برخلاف خواسته دشمن حرکت کنیم چون به اثبات رسیده است که به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتمادی نیست.

وی در پایان یادآور شد: امروز ملت ایران با یک رهبر بصیر، مقتدر، آگاه و دور اندیش به حرکت خود ادامه می‌دهد و ما نیز باید منویات و رهنمودهای حکمیانه رهبری را مدنظر خود قرار دهیم و پشت سر ایشان حرکت کنیم.

انتهای پیام

captcha