کودتای ۴۰ ساله استکبار علیه ایران/ پرونده آمریکا سراسر ننگ و جنایت است
کد خبر: 3789228
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

کودتای ۴۰ ساله استکبار علیه ایران/ پرونده آمریکا سراسر ننگ و جنایت است

گروه سیاسی ــ رئیس شورای عالی زکات کشور با اشاره به این‌که استکبار ۴۰ سال علیه ملت ما کودتا کرد و ترور و تروریست را پرورش داد، اظهار کرد: پیام مهم اجتماع ۲۲ بهمن پاسداری از خون شهیدان است.

کودتای ۴۰ ساله استکبار علیه ایران/ پرونده آمریکا سراسر ننگ و جنایت استبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیدرضا تقوی، رئیس شورای عالی زکات کشور امروز دوشنبه، بیست و دوم بهمن در مراسم راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن در خرم‌آباد با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و این‌که امام راحل(ره) با شعار عاشورایی خود به ما عزت بخشید، اظهارکرد: ملت ایران ۴۰ سال است که پشت سر رهبر خود ایستاده و امید دشمنان را ناامید کردند.
وی با اشاره به این‌که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه شور و شعور و احساسات پاک مردم است، اضافه کرد: پیام مهم اجتماع ۲۲ بهمن پاسداری از خون شهیدان است.

مردم ما از قرآن الهام می‌گیرند
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با ذکر این مطلب که مردم ما از قرآن الهام می‌گیرند، ادامه داد: ما بیدی نیستیم که از تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا بلرزیم چراکه از قرآن مدد می‌جوییم.
رئیس شورای عالی زکات کشور با اشاره به این‌که استکبار ۴۰ سال بر علیه ملت ما کودتا کرد و ترور و تروریست را پرورش داد، ادامه داد: آمریکا همه امکانات را به صدام داد اما ملت ایران چون کوه در برابر متجاوزان ایستاد و یک وجب از خاک میهن را از دست نداد.
وی با اشاره به این‌که استکبار هر روز حلقه‌های تحریم را تنگ‌تر کرد، افزود: استکبار بنیه دفاعی ما را هدف قرار داده است کمااینکه قدرت موشکی ایران به آمریکا ربطی ندارد.
آیت‌الله تقوی با تاکید بر بنیه دفاعی ایران برای دفاع از کشور، ادامه داد: آمریکا از بمب اتم در هیروشیما استفاده کرد و در یک چشم به هم زدن ۱۵۰ هزار انسان را خاکستر کرد.

امام خمینی ملت ایران را بیدار کرد
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این‌که پرونده آمریکا سراسر ننگ و جنایت است، اضافه کرد: امام آمد و این ملت را بیدار کرد و امروز هم رهبر ما جلودار ملت ایران است و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران به تمام جهان صادر شد.
رئیس شورای عالی زکات کشور با ذکر این مطلب که موج انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده و مغزها را در منطقه ازآن خود کرد، افزود: در حالی‌که که آمریکا در عراق پایگاه دارد اما عراق عاشق انقلاب اسلامی ایران است
وی با اشاره به این‌که آمریکا می‌خواست سوریه را از هم بپاشد و داعش را ایجاد کرد، افزود: ملت ایران با جوانان و سردارانش به سوریه کمک کرد و آمریکا مجبور شد سوریه را ترک کند.

 آمریکا در مقابل حزب‌الله لبنان درمانده شده است
آیت‌الله تقوی با اشاره به این‌که آمریکا در مقابل حزب‌الله لبنان درمانده شده است و سیدحسن نصرالله استکبار جهانی را دیوانه کرده است، اضافه کرد: حزب‌الله لبنان ساخته و پرداخته مکتب فکری امام راحل و مکتب عاشوراست که با رمز «یاحسین» عملیات‌ها را شروع می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر این‌که امروز حزب‌الله خار چشم استکبار جهانی است به درماندگی دشمنان در منطقه اشاره کرد و افزود: استکبار نمی‌تواند در این منطقه بماند.
رئیس شورای عالی زکات کشور با ذکر این مطلب که تمام استکبار نتوانست انصار‌الله یمن را از پای درآورد، یادآور شد: مسیر انقلاب، برنامه‌های آموزشی و اندیشه انقلاب در یمن در سوریه در عراق وجود دارد و ملت ایران ابرقدرت در برابر آمریکاست.

انتهای پیام

captcha