استقلال کامل سیاسی بر کشور حاکم است
کد خبر: 3789268
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

استقلال کامل سیاسی بر کشور حاکم است

گروه سیاست و اقتصاد ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز به برکت انقلاب، استقلال کامل سیاسی بر کشور حاکم است.

استقلال کامل سیاسی بر کشور حاکم است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز،‌ 22 بهمن‌ماه در جمع راهپیمایان 22 بهمن‌ماه یاسوج، اظهار کرد: توسعه، رشد و پیشرفت کشور بعد از انقلاب و در محورهای مختلف چشمگیر است، ضمن اینکه ایران پیش از انقلاب از نظر سیاسی، نظامی، علمی و ... وابسته بود، اما امروز استقلال کامل سیاسی بر کشور ما حاکم است و مردم سالاری دینی وجود دارد.
وی در ادامه افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، فنآوری نوین، پزشکی، دفاعی، هوا و فضا و ...مایه سربلندی و افتخار است هیچ وقت ملت ایران فکر نمی‌کردند که روزی ماهواره به فضا پرتاب کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: افسران آمریکایی در خلیج فارس در مقابل نیروهای دریایی سپاه پاسداران زانو می‌زنند و چند روزی میهمان ما بودند و در واقع اسیر بودند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و در واقع زانو زدن افسران آمریکایی در خلیج فارس مقابل نیروهای سپاه مایه ذلت و شرمساری برای این ابر قدرت پوشالی است.
وی با اشاره به همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در 40 سال اخیر، خاطرنشان کرد: این انقلاب برگرفته از مکتب فاطمی است و در برابر هر سختی و مشقتی از تهدید گرفته تا تحریم مقاومت می‌کند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در هشت بند قرائت و با تکبیر حاضران مفاد آن به تایید رسید .
در بخشی از این قطعنامه تقویت روز افزون بنیه دفاعی، موشکی و راهبردهای بازدارندگی و ضرورت توسعه فزاینده فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای، لحظه شناسی و ادامه حضور آگاهانه در صحنه‌های انقلاب و رعایت دقیق مصالح و منافع نظام به عنوان یک وظیفه مسلم شرعی در این قطعنامه مورد تاکید قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha