انقلاب فراز و نشیب داشته، اما توقف نداشته است/ مردم پاسدار انقلاب هستند
کد خبر: 3789271
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

انقلاب فراز و نشیب داشته، اما توقف نداشته است/ مردم پاسدار انقلاب هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکا اعتراف کرده که انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم زده است، گفت: انقلاب ما فراز و نشیب داشته، اما توقف نداشته و سنگرهای کلیدی جهان اسلام را پشت سرگذاشته و در جهان تحول‌ساز بوده است.

انقلاب فراز و نشیب داشته، اما توقف نداشته است/ مردم پاسدار انقلاب هستند

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، ماینده ولی‌فقیه در سپاه، امروز دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع راهپیمایان حاضر در میدان امام خمینی (ره) اصفهان، اظهار کرد: ملت ایران با امام زمان (عج) میثاق بسته‌اند که سختی‌ها و ناملایمات را تحمل کنند، اما هرگز سنگر انقلاب و فرمانبری از ولایت‌فقیه را خالی نکنند، ملت ایران مردمانی هستند که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و تاریخ شهادت می‌دهد که در طول تاریخ بی‌سابقه هستند، مردمی که ثابت کرده‌اند از دین خود با تمام وجود حمایت می‌کنند. ملت ایران ثابت کرده که از جان و مال خود می‌گذرد و همه سختی‌ها را تحمل می‌کند، اما تعرض به دین خدا را تحمل نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه به هر بخشی از انقلاب که نظاره کنیم معجزه‌ای الهی را شاهد هستیم، افزود: در صف نخست تمامی دستاوردهای انقلاب، برپایی نظام ولایی و حاکمیت قانون الهی بر این سرزمین است و ما امروز چهل سالگی انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که دشمن وعده داده بود که اجازه برپایی جشن چهل سالگی انقلاب را نخواهد داد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان برای دستیابی به این هدف خود، فتنه‌ها و تهاجم‌های مختلفی علیه ملت ایران انجام داده‌اند، اما این امت نشان داد به معنای واقعی علوی، عاشورایی و پیرو راه حضرت فاطمه زهرا(س) است و در برابر همه فتنه‌ها از انقلاب پاسداری می‌کند تا این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش یعنی امام زمان (عج) تحویل دهد.

انقلاب فراز و نشیب داشته، اما توقف نداشته است
حاجی صادقی با اشاره به اینکه آمریکا اعتراف کرده که انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم زده است، گفت: انقلاب ما فراز و نشیب داشته، اما توقف نداشته است و سنگرهای کلیدی جهان اسلام را یکی یکی پشت سرگذاشته و انقلاب به نوعی در جهان تحول‌ساز بوده که با زنده ماندن انقلاب اسلامی، مرگ استکبار و رژیم اشغالگر اسرائیل قطعی است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره رموز ماندگاری انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته و حرکت رو به جلوی آن برخلاف تمامی انقلاب‌های تاریخ، بیان کرد: این رموز ما را به چهل ساله دوم انقلاب اسلامی رسانده و کمال، پویایی و پیشرفت نهایی انقلاب را تعیین می‌کند که به دو عامل اساسی اشاره می‌کنم. این دو عامل پیوند با حق دارد و با هم انقلاب را در برابر همه حوادث حفظ کرده است؛ ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری الهی، نخستین عامل پیروزی انقلاب است. همانگونه که امام خمینی (ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب این انقلاب را در برابر فتنه‌ها و نقشه‌های مختلف دشمنان حفظ کردند.
حاجی صادقی تصریح کرد: خداوند را به خاطر این رهبر الهی و معجزه الهی شاکر هستیم، یکی از مراجع عظام به من فرمودند که خداوند را شاهد می‌گیریم این رهبر عزیز معجزه الهی است در برابر همه فتنه‌ها و تهاجم‌ها با بصیرت، حکمت، قاطعیت و با روحیه انقلابی ایستاده است.

بمب اتم ملت ایران، نیروی ایمان و استقامت دینی است
وی با تاکید بر اینکه استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند گفت: عامل دوم پایداری انقلاب امتی است که در برابر دشمنان با تمام وجود ایستاده و به تعبیر قرآن استقامت علمی، بصیرتی و عملی دارد و نماد استقامت عملی همان مردمی هستند که بیش از ۳۰۰ شهید را در یک روز تشییع کردند، اما دست از انقلاب و دین برنداشتند.
حاجی صادقی با بیان اینکه این ملت خرازی‌ها و ردانی‌ها را در راه دین فدا کرده است، افزود: امتی که در میدان جهاد کبیر سختی‌ها، ناملایمات و گاهی بی‌عدالتی را تحمل می‌کند، اما در برابر استکبار ایستاده و چنین امتی شکست‌ناپذیر است.
حاجی صادقی با اشاره به اینکه پیام ملت ایران هرگز کوتاه نیامدن در برابر دشمنان است، بیان کرد: ای دشمنان خدا بدانید که بمب اتمی که می‌ترسید کاخ سفید را از میان ببرد نیروی ایمان، استقامت دینی، علوی و حسینی این ملت است که به قدرت الهی این کاخ بر سر شما خراب خواهد کرد و یقین بدانید این امر در یکی دو دهه آینده تحقق خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه انقلاب ما زنده و پویا است و بر این اساس جبهه استکبار در برابر آن ایستاده است، تصریح کرد: جبهه‌های که به فرموده رهبر انقلاب وسیع، عظیم و نامتجانس است، در این جبهه؛ دشمن به عربستان، رژیم اشغالگر و کشورهای اروپایی، منافقان و برخی خود فروختگان نقش داده‌اند.

مردم پاسدار انقلاب هستند
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه به فرموده رهبر انقلاب پیام ۲۲ بهمن امسال این است که در برابر جبهه استکبار جبهه‌ای بزرگ از امت، دولت، مجلس و به طور کلی مردم و مسئولان تشکیل شود، ادامه داد: امروز بیش از همیشه نیاز داریم در یک جبهه واحد در برابر استکبار بایستی بایستیم، چرا که انقلاب ما زنده است و پاسدار و حافظ می‌خواهد، همه ملت ما سنگر نشین حفاظت و پاسداری از این انقلاب هستند.

محور وحدت ما رهبری و ولایت است
وی افزود: امروزه بزرگترین تکلیف ما پیش بردن رسالت بزرگ با انسجام و وحدت بر محور ولایت است، گفت: به همه از مسئولین و مردم می‌گوییم که حفاظت از انقلاب وحدت و ایستادگی ما رامی‌طلبد و محور وحدت ما رهبری و ولایت است، چراکه ولایت تجلی توحید ربوبی است.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب وعده دادند که امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن از همیشه باشکوه‌تر است، گفت: در سراسر ایران مانند اصفهان امروز راهپیمایی هم به لحاظ کمی هم به لحاظ کیفی با همیشه فرق دارد، امروز فریاد طبقه مردم فریاد تبری، استکبارستیزی و فریاد نه گفتن مردم به آمریکا در سراسر ایران از هر ۴۰ سال قوی‌تر، با کیفیت‌تر و رساتر بوده است.
حاجی صادقی به پیام‌های مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن از دید مردم اشاره کرد و گفت: اولین پیام ما به رهبر معظم انقلاب است که ای رهبر عزیز، با تو عهد و میثاق می‌بندیم سختی‌ها را تحمل کنیم، اما هرگز سنگر انقلاب و فرمانبری از ولایت را خالی نخواهیم کرد، ما نخواهیم گذاشت فتنه‌های گذشته تکرار شود، ما اهل کوفه نیستیم.
انتهای پیام

captcha