خلق حماسه عظیم در دیار سربداران
کد خبر: 3789281
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

خلق حماسه عظیم در دیار سربداران

گروه شهرستان‌ها ــ مردم شهرستان‌ها و روستا‌های دیار سربداران با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه‌ای عظیم و ستودنی را خلق و علی‌رغم تهدید‌های دشمنان مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار زدند.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم دیار سربداران با حضور پر شکوه خودشان حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
در این مراسم که از کودک و پیر و از نسل‌های مختلف انقلاب در آن حضور داشتند همه با هم یک صدا فریاد می‌زدند «مرگ بر آمریکا»؛ مرگ بر آمریکایی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «دارای یک پشتوانه و عقبه‌ منطقی و قوی است؛ دارای پشتوانه‌ عقلانی است. معلوم هم هست که مراد از مرگ بر آمریکا، مرگ بر ملّت آمریکا نیست. ملّت آمریکا هم مثل بقیّه‌ ملّت ها[هستند]؛ یعنی مرگ بر سیاست های آمریکا، مرگ بر استکبار؛ معنایش این است».

ظهور انقلاب اسلامی وابستگی به غرب را از بین برد
سردار سرتیپ دوم محمد رضا داجلری، فرمانده تیپ 47 مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران، مستقر در سبزوار در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلامی امروز ثابت کرده‌اند که انقلاب از حمایت‌های گسترده مردم برخوردار است، گفت: دشمنان خواهان ذلت و نابودی ملت ایران هستند و وعده داده بودند که امسال دیگر زمان سقوط انقلاب اسلامی است ولی به لطف حضور مردم انقلابی تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب با تکیه بر محرومان و مستضعفان همیشه مقابل دشمنان پیروز شده است، افزود: انقلاب اسلامی به دلیل عملکرد ناعادلانه حکومت شاهنشاهی به وجود آمد و ظهور انقلاب اسلامی دست وابستگی به غرب را کوتاه کرده است.

داجلری با اظهار اینکه مردم با تکیه بر قرآن کریم و رهبری انقلاب را به پیروزی رساندند، افزود: دلیل اصلی پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی اطاعت از ولایت فقیه و مرجعیت آگاه به زمانه بوده و معتقدیم اصل امت و امامت در اسلام ناب محمدی (ص) سرنوشت ساز است.

دستاورد انقلاب تربیت شیخ زکزاکی و سید حسن نصرالله است که خواب از چشم دشمن ربوده
همچنین حجت‌الاسلام ابراهیم معادی، مسئول دفتر شوری سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، در سخنرانی راهپیمایی سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب با اشاره به دستاوردهای معنوی و مادی انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای انقلاب سازندگی ادامه داشته و هر سال در مناسبت‌های مختلف شاهد افتتاح پروژه‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بعد معنوی تاثیر شگرفی در کشورهای دیگر گذاشته است، افزود: امام خمینی(ره) با یک نگاهش اثری در دانشجوی آفریقایی (ابراهیم زکزاکی) گذاشت که به پای آرمان‌های اسلام و انقلاب 6 فرزندش را تقدیم اسلام کرد.
وی با اشاره به استقبال جوانان اروپایی از انقلاب ایران و اثر پذیری از آن عنوان کرد: امروز در جهان اسلام مکتب انقلاب سید حسن نصرالله را تربیت کرده است که اسرائیل از دیانت و ولایی بودن او خواب راحت ندارد.


حجت‌الاسلام معادی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب کشورهایی نظیرعراق، سوریه، یمن، و بحرین را متحول کرده است، افزود: کار به جایی رسیده که ترامپ مخفیانه و از ترس شبانه به عراق سفر می‌کند و در یک پایگاه نظامی در خاک این کشور از نخست وزیر عراق درخواست ملاقات کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شهامت را از آمریکا گرفته بیان کرد: اگر قدرت در عرصه موشکی داریم اول بعد معنوی آن است بعدا بعد مادی آن چرا که دشمن به دنبال از بین بردن معنویت در جامعه است و قدرت موشکی ایران بهانه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: به اعتراف تحلیلگران آمریکایی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب تاریخ است و دلیل آنرا باید در سه اصل حضور پرشکوه مردمی در عرصه‌های مختلف جامعه، داشتن مذهبی زنده که مردم را به حرکت وادار می کند و گسترش بسیج و سپاه در بین مردم به برکت هشت سال دفاع مقدس باید نام برد.

خلق حماسه عظیم در دیار سربداران

خلق حماسه عظیم در دیار سربداران

خلق حماسه عظیم در دیار سربداران

خلق حماسه عظیم در دیار سربداران

خلق حماسه عظیم در دیار سربداران
خلق حماسه عظیم در دیار سربداران

خلق حماسه عظیم در دیار سربداران

خلق حماسه عظیم در دیار سربداران

captcha