رقابت 15 نفر در نخستین روز مسابقات ملی قرآن امارات
کد خبر: 3789290
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

رقابت 15 نفر در نخستین روز مسابقات ملی قرآن امارات

گروه بین‌الملل ـ مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات ملی قرآن «شیخه هند بنت مکتوم» امارات با رقابت 15 شرکت‌کننده آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه اماراتی البیان؛ مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات ملی قرآن «شیخه هند بنت مبارک» امارات به همت مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی آغاز شد و در نخستین روز این رقابت‌ها، 8 شرکت‌کننده در بخش بانوان و 7 نفر در بخش آقایان رقابت کردند.

مسابقات قرآن بخش آقایان در مقر مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی و رقابت‌های بخش بانوان در مقر انجمن بانوان «النهضة» در شهر دبی در حال برگزاری است.

شماری از اساتید قرآنی زن و مرد کشور امارات، ارزیابی اجرای شرکت‌کنندگان در دو بخش بانوان و آقایان که از شهروندان و ملیت‌های مقیم این کشور هستند را برعهده دارند.

مرحله مقدماتی این مسابقات اوایل بهمن‌ماه سال جاری در  ۸ رشته حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء ویژه شهروندان اماراتی، حفظ ۵ جزء ویژه مقیمان زیر ۱۰ سال، حفظ سه جزء برای شهروندان اماراتی زیر ۱۰ سال، حفظ یک جزء ویژه تازه‌مسلمانان و حفظ یک جزء به صورت اختیاری ویژه معلولان برگزار شد.
 
این مسابقات با حمایت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نایب رئیس کشور امارات و «شیخه هند بنت مکتوم آل مکتوم» برگزار می‌شود و شهروندان اماراتی و مقیمان زن و مرد می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
 
انتهای پیام
captcha