انقلاب با استقامت چهل ساله مردم به نقطه اوج رسیده است
کد خبر: 3789317
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
حجت‌الاسلام قمی:

انقلاب با استقامت چهل ساله مردم به نقطه اوج رسیده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز چهل سال از قیام مردم گذشت و انقلاب با استقامت چهل ساله مردم به نقطه اوج رسیده است.

انقلاب با استقامت چهل ساله مردم به نقطه اوج رسیده استبه گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه گفت: 40 سال از انقلاب و از نقطه عطف تاریخ ایران سرافراز و از قیام مردم گذشت و امروز مردم نمره خوبی برای 40 سال استقامت می‌گیرند.
وی با بیان اینکه امام راحل از ابتدا تا پایان قیام تنها یک پیام برای همه داشتند و آن‌ هم دعوت به قیام برای خدا بود، اظهار کرد: امام راحل سال 42 به مردم ایران پیام دادند که برای خدا قیام کنید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امام راحل فرمودند که مراقب باشید قیامتان برای خدا باشد.
حجت‌الاسلام قمی افزود: 40 سال از قیام مردم و انقلاب گذشته است و این انقلاب با استقامت چهل‌ساله مردم به نقطه اوج خود رسیده که مصداق واقعی قیام برای خدا است.
وی اظهار کرد: این قیام بزرگ را مدیون امام راحل هستیم که در تاریخ ثبت و جاودانه می‌شود.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردم نمره خوبی برای چهل سال استقامت با وجود تمام سختی‌ها، فشارها، دشواری‌ها و دشمنی‌ها گرفتند.
وی با اشاره به اینکه ما از مکتبی درس گرفته‌ایم که راهش مبارزه با ظلم است، اظهار کرد: با نگاه به داخل و جدی گرفتن سرمایه‌های داخل همیشه رشد کرده‌ایم و هرگاه به بیرون نگاه کردیم چوبش را خوردیم.
حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: امروز به گردنه مهمی از انقلاب رسیده‌ایم اما سختی در پیش است که باید با وحدت کلمه مسیر را طی کنیم و تا اوج راهی نیست.
انتهای پیام

captcha