قدردانی استاندار و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از شرکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3789333
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

قدردانی استاندار و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از شرکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان طی یک بیانیه مشترک از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قدردانی کردند.

بیانیه

به گزارش ایکنا از خوزستان، استاندار و نماینده ولی فقیه در خوزستان طی یک بیانیه مشترک از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، قدردانی کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
باردیگر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فجر فاطمی مردم فهیم و انقلابی خوزستان با حضور حماسی و پرشور و شعور خود ، برگ زرینی بر دفتر پرافتخار خوزستان در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

پیام صریح و شفاف مردم شریف و انقلابی خوزستان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی بر آرمان های انقلاب اسلامی بود.
دشمنان و بدخواهان انقلاب و مردم ایران بدانند با وجود برخی تنگناها و صعوبت های ناشی از تحریم های ظالمانه مستکبران ،درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت اسلام و قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام و رهبری مدبرانه معظم رهبری، درحال ریشه دواندن می باشد و این شجره طیبه در منطقه و جهان ملجاء امید و آرامش مسلمین و آزادی خواهان جهان اسلام است.
اینجانبان برخود لازم و واجب می دانیم از حضورحماسی اقشار مختلف مردم، اصناف،گروهها، بانوان،دانش آموزان، دانشجویان،دانشگاهیان، جامعه پزشکی، بسیجیان، علما،خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان، کارگران ،مدیران و پرسنل شریف دستگاههای اجرایی، اقوام مختلف خوزستانی،نهادهای امنیتی و انتظامی، اصحاب محترم رسانه و صدا و سیمای خوزستان تقدیر و تشکر نماییم.


غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان
محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان»

انتهای پیام 

captcha