تقدیر استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3789350
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

تقدیر استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی طی پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

تقدیر استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی طی پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.
در این پیام آمده است: حضور آگاهانه و پرشور شما مردم شهیدپرور و انقلابی استان مرکزی در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» بود.
طنین الله اکبر و فریاد اعتراض شما امت بیدار‌دل و آزادی‌خواه از جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب و دیگر کشورهای استعماری لرزه بر پیکره پوشالی نظام پلید «سلطه» و «صهیونیسم» انداخت و بار دیگر جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی و ولایت‌مداری را در مقابل چشمان جهانیان به ظهور رساند.
این حضور، وحدت ملی‌مان را به نمایش گذاشت و برای دوستداران نظام اسلامی، مسرت و شعف قلبی و برای مستکبران و بدخواهان، یاس و ناامیدی مضاعف به دنبال آورد.
آری، حضور پرشور و شعور مردم در این راهپیمایی بزرگ، حماسه‌ای به‌ یادماندنی و پاسخی کوبنده و قاطع به تهدیدات استکبار جهانی بود که دیگر بار ثابت نمود ملت سربلند ایران عزیز اسلامی؛ همواره در مقابل هرگونه تحریم‌ها و تهدیدات مستکبران، از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
اینجانبان در طلیعه چهل و یکمین بهار آزادی و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام، از مردم مؤمن و انقلابی استان مرکزی که در راهپیمایی امسال هم، جلوه غرورآفرینی از شکوه انقلابی‌گری خویش را به نمایش گذاشتند و برای خلق صحنه‌های پر شکوهی که شاهد آن بودیم صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماییم.
انتهای پیام

captcha