لزوم جبران عقب‌ماندگی‌های آذربایجان غربی در شاخص‌های توسعه کشوری
کد خبر: 3789361
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

لزوم جبران عقب‌ماندگی‌های آذربایجان غربی در شاخص‌های توسعه کشوری

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان غربی، در رتبه ششم از نظر اعتبار بودجه‌ای کشور قرار دارد و در تلاش هستیم تا عقب‌ماندگی‌ها را در شاخصه‌های توسعه کشوری جبران کنیم.

افزایش ۸۰ درصدی حضور مردم آذربایجان غربی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی،‍ محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی شب گذشته، ۲۲ بهمن‌ماه‌ در جمع خبرنگاران‌ در محل نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده که بخشی از آن‌ها طی سفر معاون اول رئیس جمهور، طی چند روز آینده افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی، در رتبه ششم از نظر اعتبار بودجه‌ای کشور قرار دارد و در تلاش هستیم تا عقب‌ماندگی‌ها را در شاخصه‌های توسعه کشوری جبران کرده و افزایش دهیم.
شهریاری افزود: از لحاظ برخورداری از بیمارستان و آب به متوسط کشور و در زمینه گازرسانی روستا نیز به متوسط کشوری نزدیک می‌شویم.
وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: شاهد افزایش ۵۰ درصدی حضور مردم کشور و همچنین حضور مردم استان در این راهپیمایی نیز بسیار افزایش یافته بود.
استاندار آذربایجان غربی در پایان‌ از زحمات خبرنگاران که در این مدت برای پوشش خبری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب تلاش کردند، تشکر کرد.
انتهای پیام

captcha