ناکارآمدی‌ها مرتفع شود/ پایداری ملت در مسیر اسلام و انقلاب
کد خبر: 3789397
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ناکارآمدی‌ها مرتفع شود/ پایداری ملت در مسیر اسلام و انقلاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ حسین مظفر با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز به دلیل ناکارآمدی مسئولان است، اظهار کرد: امروز جشن ایثار، مقاومت، استقلال و آزادی است که در دهه چهارم انقلاب گرفته‌ایم و در آینده باید ناکارآمدی‌ها را رفع کنیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مردم انقلابی اهواز دوشنبه با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. همه آمدند تا ثابت کنند پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند و همواره پیرو ولایت فقیه تا پای جان هستند و خواهند بود. 

اقشار مختلف مردم انقلابی اهواز از دقایق نخستین آغاز راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ترامپ، مرگ بر اسراییل و لا اله الا الله راهپیمایی باشکوه خود را از میدان مولوی(دانشکده سه گوش) آغاز کردند.

مردم اهواز آمدند تا با حضور مثال‌زدنی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به آفتاب انقلاب اسلامی سلامی دوباره کنند.

قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارمندان، کارگران، طلاب و مسئولان دستگاه‌های مختلف در این راهپیمایی باشکوه حضور داشتند تا در چهلمین بهار آزادی با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

آنان با سر دادن شعارهایی نظیر «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بر پایبندی خود به اصول انقلاب اسلامی که امام راحل پایه‌گذار آن بود، تأکید کردند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۷۰ نقطه شهری استان خوزستان و برخی از روستاها با حضور یکپارچه و وحدت‌آفرین مردم برگزار شد.

حضور زن و مرد، پیر و جوان و خردسال، دانشجو و دانش‌آموز و کارمند و بازاری، روحانیون و عشایر و بسیجیان و حتی اصولگرا و اصلاح‌طلب؛ نشان داد برای سربلندی این انقلاب همه اقشار در کنار هم هستند.

با وجود اینکه مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ آغاز شد؛ ولی مردم خوزستان با شور و هیجان خاصی ساعت‌ها قبل از شروع مراسم با حضور خود، اشتیاق خود را برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن امسال نشان دادند.

مردم اهواز راهپیمایی خود را میدان مولوی به سمت مصلای مهدیه اهواز در خیابان امام خمینی(ره) آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، علیه استکبار جهانی خروشیدند و لبیکی جانانه به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و ندای حق‌طلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند.

شعار علیه مواضع خصمانه رئیس‌جمهور آمریکا هم بخشی از برنامه دیروز مردم بود و آن‌ها نشان دادند با تکیه بر اسلام ناب محمدی و آموزه‌هایی که انقلاب برای این کشور به همراه داشته از هیچ تهدید و ارعابی ترسی به دل راه نمی‌دهند و این تهدیدها هم اتفاق جدیدی نیست چرا که سال‌هاست مردم با چنین ادبیات گستاخانه‌ای مواجه هستند ولی در نهایت سربلندی متعلق به این کشور بوده است.

از سوی دیگر عشایر عرب و بختیاری با پوشیدن لباس محلی و سردادن شعارهایی به زبان مادری خود، ثابت کردند همیشه بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جان برای آرمان‌های اسلامی خود ایستاده‌اند.

حضور جوانان و نوجوانان اهوازی بر شور و شعف راهپیمایی روز ۲۲ بهمن این کلانشهر افزوده بود، به‌طوری‌که بیشتر جمعیت شرکت‌کننده را کسانی تشکیل می‌دادند که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی هنوز به دنیا نیامده بودند.

عبور راهپیمایان اهوازی از روی پل سردار سرلشکر شهید سیدمحمدحسین علم‌الهدی(پل چهارم) که بر روی رودخانه کارون است، جلوه‌ای ویژه به روز ۲۲ بهمن امسال داد.

ناکارآمدی‌ها مرتفع شود

حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در جمع راهپیمایان اهواز با بیان اینکه ایران در گذشته وابسته به استعمار بود، اظهار کرد: شاه مردم ایران را حقیر کرده بود و آمریکایی‌ها در همه موضوعات تصمیم‌گیر شده بودند.

وی افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، ایران امروز مستقل‌ترین کشور دنیا است و هیچ نیروی خارجی در کشور ما تصمیم‌گیر و تأثیرگذار نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروزه نظام ایران در زمینه‌های علمی و فناوری جزء ۱۰ کشور برتر جهان بوده و این پیشرفت‌ها است که سبب شده استکبار علیه ایران اسلامی توطئه‌چینی کند.

وی بیان کرد: توطئه‌چینی‌های استکبار نشانه اقتدار ایران اسلامی است چرا که استکبار با کشور بی‌تأثیر کاری ندارد.

مظفر با بیان اینکه تسلیم کردن مردم ایران یک خیال فانتزی برای استکبارگران است، گفت: ما نمی‌خواهیم دیگران را مقصر مشکلات امروز کشور بدانیم اما بدون شک جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی سبب تشدید وضعیت موجود شده‌ است.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز به دلیل ناکارآمدی مسئولان است، اظهار کرد: امروز جشن ایثار، مقاومت، استقلال و آزادی است که در دهه چهارم انقلاب گرفته‌ایم و در آینده باید ناکارآمدی‌ها را رفع کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران تابع فرهنگ عاشورا است، افزود: می‌خواهند با توطئه‌های مختلف این فرهنگ را از ما بگیرند ولی باید بدانند که این انقلاب باعث ذلت و خواری آن‌ها خواهد شد.

پایداری ملت در مسیر اسلام و انقلاب

جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز نیز طی سخنانی اظهار داشت: مردم خوزستان با حضور گسترده خود در چهلمین بهار انقلاب اسلامی اعلام کردند که طرفدار نظام، رهبری و دولت هستند و چنانچه لازم باشد همانند هشت سال دفاع مقدس در جهت حفظ میهن اسلامی، خون و جان خود را فدا می‌کنند.

فرماندار اهواز حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را نشانه آگاهی و بصیرت آنها قلمداد کرد و افزود: این انقلاب با خون شهیدان بسیاری شکل گرفت و در این راه سختی‌های بسیاری کشیدیم لذا مردم هیچگاه اجازه نمی‌دهند که بیگانگان به‌راحتی به آرمان‌های انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب بیداری جهان اسلام و مقاومت بیشتر جهانیان علیه استکبار شد، گفت: بزرگترین پیام حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پایداری ملت همیشه در صحنه ایران در مسیر اسلام و انقلاب است.

عالمی نیسی با بیان اینکه دشمنان همواره برای نا امید کردن مردم از نظام به دنبال نفوذ و ضربه زدن به کشور هستند، افزود: رمز پیروزی انقلاب و تداوم آن حفظ وحدت است لذا ملت ما باید با نشان دادن وحدت در بین اقوام مختلف از تفرقه‌اندازی دشمنان جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برآمده از جامعه است، اظهار داشت: هر جا که دشمنان قصد ضربه زدن به نظام را داشته‌اند، مردم وارد صحنه شده‌اند.

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha