تقدیر استاندار البرز از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3789429
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

تقدیر استاندار البرز از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه اجتماعی ــ استاندار البرز با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

تقدیر استاندار البرز از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در پیامی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی از تلاش‌های نیروهای امنیتی، انتظامی و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان را برای برگزاری این جشن ملی ارج نهاد.
در بخشی از این پیام آمده است:

«مردم شریف و همیشه در صحنه البرز بار دیگر در یوم‌الله 22 بهمن همگام با سراسر کشور با خلق حماسه ای ماندگار، ثابت کردند که بر خلاف حوادث و فراز و نشیب های 40 ساله، پیوند آنها با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم‌تر از گذشته است.
شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی البرز نیز با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی و باشکوه مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور حماسی مردم البرز در راهپیمایی 22 بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ این مرز و بوم و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در چهلمین سال آزادیِ، عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.
حضور پرشور و دشمن شکن مردم سرافراز و انقلابی البرز در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن، آن نیز در شرایطی که رسانه های استکباری و صهیونیستی با طراحی سناریوهای خباثت آمیز و به کار گیری شیوه های فریبنده تلاش گسترده ای را برای دلسرد کردن مردم و ایجاد فاصله آنها با نظام کرده بودند، نشان دادند که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در مقابل بصیرت، هوشیاری، موقع شناسی و ولایت مداری ایرانیان مانند مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضور سرافرازنه مردم استان البرز در راهپیمایی 22 بهمن نشانه ای دیگر از غیرت و بصیرت بود، بصیرتی مثال زدنی که در تاریخ عظمت این ملت ماندگار خواهد شد، در 22 بهمن جای جای استان شاهد حضور غیور مردان و شیرزنانی بود که با تاکید بر آرمان های انقلاب اسلامی، فصلی نوین از اقتدار اسلامی و بصیرت دینی را به نمایش گذاشتند.
در بخش پایانی آن ضمن تشکر از مردم استان البرز برای حضور حماسی در این راهپیمایی افزوده شده: ضمن ادای شکر به پشگاه الهی و تشکر از مردم آگاه و ولایتمدار مردم استان که با حضور کم نظیر خود، دشمنان به ویژه آمریکا و انگلیس را تحقیر کردند و حماسه دیگری آفریدند، از خداوند متعال برای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عالی مقام علو درجات وبرای نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت و سربلندی را خواهانیم.»
انتهای پیام

captcha