آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در همدان
کد خبر: 3789450
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

گروه اجتماعی ــ ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر‌عمد در همدان با بدهکاری جمعاً نهصد میلیون ریال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آزاد شدند.

آزادی 10 زندانی جرائم غیر عمد در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های همدان، به مناسبت دهه فجر 10 نفر از زندانیان جرائم غیر‌عمد با بدهکاری جمعاً نهصد میلیون ریال آزاد شدند و همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با پایان حبس و آزادی چهل نفر از زندانیان که کمتر از چهار ماه حبس داشتند موافقت شد.
در این بازدید محمدرضا مترقب رئیس کل دادگستری همدان به نکاتی در خصوص عفو گسترده رهبری به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید برمراقبتهای پس از خروج در راستای بازگشت و ماندگاری زندانیان در کانون گرم خانواده و همچنین سعی همکاران دستگاه قضایی درراستای حبس زدایی و استفاده هر چه بیشتر از مجازاتهای جایگزین حبس پرداخت.
در این بازدید حسن محمدیاری مدیرکل‌زندان‌های همدان نیز بر رسیدگی به وضعیت خانواده‌های مددجویان و فراهم نمودن بستر لازم برای بازگشت مجدد مددجویان به کانون خانواده و باز اجتماعی نمودن آنان تاکید کرد.
انتهای پیام

captcha