اجرای شش گروه در جشنواره موسیقی فجر سمنان
کد خبر: 3789478
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

اجرای شش گروه در جشنواره موسیقی فجر سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس انجمن موسیقی استان سمنان از حضور شش گروه در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر سمنان خبر داد و افزود: این جشنواره در دو سالن تئاتر شهر و هلال احمر سمنان برگزار خواهد شد.

اجرای شش گروه درجشنواره موسیقی فجر سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، رامین صبری، رئیس انجمن موسیقی استان سمنان 23 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر سمنان از بیست و ششم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا سوم اسفند ادامه دارد، متذکر شد: طبق برنامه در اولین روز این جشنواره برنامه دو نوازی کمانچه و دودوک از ساعت ٢٠ توسط حسام الدین ایلانلو در تئاتر شهر سمنان برگزار می‌شود.

رئیس انجمن موسیقی استان سمنان ،برنامه «کهک میان» ازهمایون مجدزاده و گروه سروآرنگ به سرپرستی منصور برهانی را از برنامه‌های دوم و سوم و در روزهای یکشنبه بیست و هشتم بهمن و دوشنبه بیست و نهم بهمن از ساعت ٢٠ در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی ـ هنری کومش برگزار می‌شود.

به گفته وی، سه برنامه بعدی این جشنواره در روزهای پنجشنبه و جمعه و شامل «سائینه» توسط وصال صالحیان، دونوازی سنتور تمبک امیر رحمانیان و تبلاج یدالله مصمم است که این سه برنامه نیز به ترتیب در ساعات ٢٠، ٢١ و ٢٠ در سالن تئاتر شهر سمنان برگزار خواهد شد.

صبری افزود: نرخ بلیط این برنامه‌ها ٣٠٠ هزار ریال اعلام شده و دوستداران موسیقی می‌توانند بلیط هر برنامه را از طریق سایت iranconcert.com و نیز انجمن موسیقی استان سمنان و گالری‌ها و آموزشگاه‌های موسیقی تهیه کنند.

رئیس انجمن موسیقی استان سمنان با اشاره به اینکه دونوازی پیانو و ویولون توسط شاهرخ شکوهی در روز سه‌شنبه، سی‌ام بهمن در تئاتر شهر سمنان برگزار می‌شود، یادآور شد: گروه رستاک به رهبری سیامک سپهری نیز در روز چهارشنبه اول اسفند‌ماه و از ساعت ٢١ در سالن هلال احمر اجرای برنامه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha