حضور پرشور مردم در مراسم ۲۲ بهمن رسالت مسئولان را سنگین‌تر کرده است
کد خبر: 3789482
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
سلیمانی دشتکی:

حضور پرشور مردم در مراسم ۲۲ بهمن رسالت مسئولان را سنگین‌تر کرده است

گروه اجتماعی ــ استاندار ایلام گفت: بی‌شک این حضور متعهدانه و انقلابی که موجی از شور و امید را به همراه آورده است، رسالت خطیر خدمتگزاری را برای مسئولان سنگین‌تر و عزم آن‌ها را در مرتفع ساختن مشکلات دوچندان خواهد کرد.

حضور پرشور مردم در مراسم 22 بهمن رسالت مسئولان را سنگین‌تر کرده است
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز با صدور پیامی به شرح زیر از حضور گسترده مردم شریف، انقلابی و با بصیرت استان در راهپیمایی حماسی یوم‌الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.
به یقین راهپیمایی پرشکوه و به یادمانی مردم شریف استان ایلام همپای دیگر مناطق مختلف کشور در یوم‌الله 22 بهمن، آن هم در چهل سالگی انقلاب اسلامی معنادار و نمایانگر اوج شعور انقلابی گری این مردمان بزرگ بود.
این همایش عظیم ضمن اینکه تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب سال 57 بود، جواب پشیمان کننده‌ای به طمع‌ورزی دشمنان ایران اسلامی داد و روشنی بخش دیدگان و استحکام بخش قدم‌ها در ادامه مسیر گردید و این پیام بلند را ساطع نمود که؛ ‌برای ملت ایران در برابر خواسته‌های دشمنان تسلیم و سازش معنی ندارد‌.
این پیام در شرایطی از طرف ملت بزرگ ایران صادر شد که دشمن در طی ماه های گذشته با رجز خوانی‌های مختلف و جنگ روانی شدید سعی در ناامید کردن مردم داشت اما دست خدا از آستین ملت همیشه در صحنه بلند شد و با خروشی به یاد مادنی پاسخی دندان شکن به آنان داد‌.
راهیپمایی باشکوه 22 بهمن 97 بعد از گذشت 40 سال تصویری جذاب و شورانگیز در برابر دیدگان جهانیان آفرید و نشان داد، این مردم بزرگ علی رغم وجود مشکلات و سلیقه‌های مختلف سیاسی، جبهه‌ای واحد و صفی یکپارچه‌ در مقابل زورگویی دشمنان ایجاد خواهند کرد و دستاوردها و آرمان‌های انقلاب خود را همواره پاس خواهند داشت و حافظ حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که حاصل ایثار هزاران شهید و جانباز دلاور است‌.
بی‌شک این حضور متعهدانه و انقلابی که موجی از شور و امید را به همراه آورده است، رسالت خطیر خدمتگزاری را برای مسئولان سنگین تر و عزم آنها را در مرتفع ساختن مشکلات دوچندان خواهد نمود‌.
اینجانب از مردم مؤمن، انقلابی، شجاع و بابصیرت استان ایلام که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلوه ای دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی به آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماید.
انتهای پیام
captcha