حضور بیش از 130 طلبه در مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه بانوان خوزستان
کد خبر: 3789494
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

حضور بیش از 130 طلبه در مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه بانوان خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله استانی سیزدهمین مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه بانوان خوزستان با حضور بیش از 130 طلبه برگزار می‌شود.

حضور بیش از 130 طلبه در مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه بانوان خوزستان

شایسته جعفری معاون فرهنگی و تربیتی مدارس علمیه بانوان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات قرآن حوزه‌های علمیه بانوان هفته اول اسفندماه برگزار خواهد شد، گفت: مرحله مدرسه‌ای این مسابقات طی چند ماه گذشته در سطح 33 مدرسه استان برگزار شد.

وی اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و فاطمه شناسی برگزار شد و افرادی که موفق به کسب امتیاز 80 تا 100 شده باشند، می‌توانند در مرحله استانی این مسابقات شرکت کنند.

جعفری اظهار کرد: بیش از 130 طلبه از سراسر مدارس استان در مرحله استانی این مسابقات شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و تربیتی مدارس علمیه بانوان خوزستان گفت: این جشنواره در سال‌های گذشته طی سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد؛ اما امسال این جشنواره در برخی از رشته‌ها به استان‌ها واگذار شده و در دو مرحله  برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تمامی مسابقات در بخش تفسیر، نهج البلاغه، حفظ موضوعی و صحیفه سجادیه در دو مرحله مقدماتی به صورت آنلاین و مرحله نهایی(استانی) به صورت حضوری و کتبی برگزار خواهند شد.

انتهای پیام

captcha