دومین جشنواره ملی جهادگران برگزار می‌شود
کد خبر: 3789498
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

دومین جشنواره ملی جهادگران برگزار می‌شود

فعالیت‌های جهادی ــ جشنواره ملی جهادگران با هدف شناخت و قدردانی از گروه‌ها و ایده‌های برتر در حوزه جهادی طی ۲۶ بهمن‌ماه، برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ یکی از بزرگترین رویدادهای حرکتی جهادی از فردا، 24 بهمن‌ماه، آغاز می‌شود و در قالب دو عرصه مجمع عالی گروه‌های جهادی و جشنواره ملی جهادگران تا جمعه 26 بهمن‌ماه، ادامه دارد.

این رویداد با هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌های اجرایی در دو برنامه جداگانه در تهران برگزار می‌شود.

نخستین مجمع عالی گروه‌های جهادی بـا حـضـور بیش از ۴۰۰ جـهـادگر به نمایندگی از ۱۱ هزار گروه جهادی برای برگزاری انتخابات فردا، ۲۴ بهمن‌ماه، در مـجتمـع سیـدالشهدا(ع) آبعـلی برگزار می‌شود. در ایـن مراسم با برگـزاری انتـخابات بین جـهادگران، مسئولین کمیته‌هـا و کـارگـروه‌های مـجـمـع برای هدایت این حرکت عظیم خدمت رسانی انتخاب می‌شوند.

بنابر گزارش ایکنا؛ جشنواره ملی جهادگران، به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکت‏‌های جهادی و با حمایت مجموعه‏‌ها و دستگاه‏‌های مختلف با هدف شناخت و قدردانی از گروه‌ها و ایده‌های برتر در حوزه جهادی طی ۲۶ بهمن‌ماه، در مجتمع فرهنگی ۱۳آبان(لانه سابق جاسوسی آمریکا) برگزار می‌شود.

بیش از سه هزار و 500 اثر به جشنواره جهادگران در محورهای راهبردی، عمرانی، فرهنگ و ادب، کشاورزی، رسانه، اجتماعی، اقتصادی، سلامت و بین‌الملل ارسال شده است.

در این جشنواره هر ساله موضوعات و مشکلات اصلی مناطق محروم و عرصه‌های دارای اولویت در حوزه جهادی به عنوان موضوعات فراخوان جشنواره در نظر گرفته می‏‌شود و گروه‏‌های جهادی، صاحب‌نظران و متخصصین حوزه محرومیت‌زدایی، با ارسال آثار خود در قالب ایده، تجربه، گزارش، طرح و حتی مقاله و پایان نامه در این جشنواره شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha