کتاب «۴۰ سال تلاش» در گیلان رونمایی شد
کد خبر: 3789502
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

کتاب «۴۰ سال تلاش» در گیلان رونمایی شد

گروه فرهنگی ــ از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان کتاب «۴۰ سال تلاش» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ‌رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، امروز، 23 بهمن ماه در مراسم رونمایی از کتاب «40 سال تلاش» که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: 22 بهمن نشان دهنده تحمیل و تحکیم اراده ملت بر کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان چهل سال است می خواهند کار نظام را تمام کنند، افزود: علی رغم تحمیل جنگ و تحریم های فراوان به واسطه اتحاد ملی و رهبری داهیانه تاکنون روی پای خودمان ایستاده ایم؛ البته نمی توان مسائل و مشکلاتی نظیر گرانی و بیکاری را کتمان کرد، اما راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که انقلاب به مرد تعلق دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان اضافه کرد: دشمنان ما به ویژه ترامپ بدانند ملتی که هشت سال با دستان خالی جنگ را اداره کرده، در شرایط کنونی نیز با وجود همه فشارها و تهدیدها نیز می تواند کشور را مدیریت کند؛ این در حالی است که همواره سعی می کنیم با عقل و تدبیر فشارها را کاهش دهیم.

محمدی برجام را نشان دهنده حسن نیت ملت ایران دانست و یادآور شد: انقلاب ما انقلاب مذاکره و مناظره است و اگر در سال 57 به پیروزی رسیدیم به واسطه همین مناظره ها بود که انقلاب را از حیث فکری و فلسفی تثبیت کرد و در منطق کم نمی آورد لذا از مناظره و مذاکره ابایی نداشته، نداریم و نخواهیم داشت، اما در عین حال از حق خود نمی گذریم.

وی کتاب «40 سال تلاش» را ماحصل اقدامات کلیه کارمندان دولت در سازمان های مختلف استان گیلان دانست و گفت: مردم در رأس همه فعالیت های ما قرار دارند، زیرا این امکان و توانایی را به خادمان خود می دهند که با انگیزه مضاعف به کار و تلاش بپردازیم.

شراره کاووسی، سرپرست حوزه برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز در ادامه، کتاب مذکور را تصویری از چهل سال تلاش بدنه دولت در گیلان دانست و یادآور شد: کتاب «40 سال تلاش» با دو رویکرد گزارش عملکرد براساس شاخص های کمی در حوزه های کلان اقتصادی، تولیدی، زیربنایی و فرهنگی و اجتماعی و پنج برنامه توسعه بعد از انقلاب تدوین شده است.

وی با بیان اینکه کتاب مذکور به تشریح پروژه های افتتاحی استان، سال افتتاح و هزینه کرد پرداخته است، خاطرنشان کرد: استعلامات لازم از 31 دستگاه اجرایی گرفته شده و تاثیر پروژه های افتتاحی بر استان و زندگی مردم احصا شده است.

انتهای پیام

captcha