2 اسفند؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه قرآنی «چلچراغ»
کد خبر: 3789525
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

2 اسفند؛ آخرین مهلت شرکت در مسابقه قرآنی «چلچراغ»

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه تاکنون بیش از پنج هزار نفر در مسابقه قرآنی مفاهیم سوره فجر «چلچراغ» شرکت کرده‌اند، گفت: با توجه به استقبال قرآن‌دوستان، مهلت شرکت در مسابقه تا دوم اسفندماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام سمیع‌الله مردان، مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان آران و بیدگل در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: مسابقه بزرگ قرآنی مفاهیم سوره مبارکه «فجر» با هدف توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و ترویج معارف قرآن کریم در بین عموم مردم طراحی و با همکاری بیش از ۱۵ نهاد عمومی و مردم نهاد اجرایی شده است.
مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان آران‌ و‌ بیدگل افزود: استقبال از این مسابقه که به مناسبت 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی با نام «چلچراغ» طراحی شده بسیار خوب بوده است و تا این لحظه بیش از پنج هزار نفر در مسابقه شرکت کرده و پاسخنامه‌های تکمیل شده را به دبیرخانه مسابقه تحویل داده‌اند.
مردان افزود: علاوه بر منطقه شمال استان اصفهان، شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده‌اند که تهران، اصفهان، ساری، یزد، بیشترین شرکت‌کنندگان را پس از شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان داشته‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در خصوص شیوه اجرای این مسابقه گفت: در طرح متنی این مسابقه، یک بخش مفاهیم سوره مبارکه فجر، تلخیصی از متن کتاب نسیم حیات(جزء۳۰) تألیف استاد ابوالفضل بهرام‌پور آمده و در بخش دوم، ۱۴ سؤال طراحی شده که شرکت‌کنندگان پاسخ‌های صحیح را از داخل متن پیدا کرده و در جدول علامت می‌زنند.
حجت‌الاسلام مردان افزود: برندگان مسابقه، ششم اسفندماه سال جاری همزمان با شب میلاد حضرت زهرا(س) در قالب همایش «گلدانی برای مادر» که با تکریم مادران، همسران و و خواهران ۸۴۰ شهید شهرستان آران و بیدگل همراه است؛ به قید قرعه انتخاب و جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به آنان اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند فایل مسابقه قرآنی چلچراغ را از اینجا دریافت و پس از چاپ صفحه، پاسخنامه را تکمیل و به دبیرخانه مسابقه به نشانی استان اصفهان، شهرستان آران و بیدگل، خیابان شهدا، نبش کوچه معراج ۱۴، اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ارسال کنند.
روح‌الله باقری
انتهای پیام

captcha