ساماندهی خیابان شهید بلادیان دوگنبدان
کد خبر: 3789526
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

ساماندهی خیابان شهید بلادیان دوگنبدان

گروه فرهنگی ــ طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان دوگنبدان اسفندماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ساماندهی خیابان شهید بلادیان دوگنبدان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امروز، 23 بهمن‌ماه در نشست بررسی روند ساماندهی خیابان شهید بلادیان، اظهار کرد: این طرح شامل تبدیل خیابان به پیاده رو با معماری ترکیبی اسلامی و ایرانی است که علاوه بر نگاه تجاری جنبه رفاهی برای شهروندان و زیباشناختی دارد.
وی افزود: این طرح به طول ۳۰۰ متر از چهار راه صاحب‌الزمان(عج) تا میدان ساعت ادامه دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوگنبدان از معدود شهر‌های ایران است که شب‌های آن تعطیل نمی‌شود،‌ تصریح کرد: برنامه‌های مفرح و سرگرم کننده‌ای در شب‌های این شهر باید اجرا شود.
تاجگردون ادامه داد: باید تلاش شود برنامه‌هایی مانند موسیقی، نمایشگاه‌های نقاشی، خوشنویسی و سایر برنامه‌های فرهنگی در مرکز خیابان بلادیان برای بانشاط کردن مردم اجرا شود.
همچنین، علی خوان‌پایه، سرپرست فرمانداری گچساران نیز گفت: باید برای تردد خودرو و تخلیه اجناس مغازه‌داران ساعت تردد مشخص شود.
وی با بیان اینکه کاربری خیابان برای پیاده روی است، افزود: در صورت فراهم شدن شرایط در ساعتی از شبانه‌روز اجازه تردد خودرو نیز داده می‌شود.
سرپرست فرمانداری گچساران بیان کرد: در دو طرف خیابان شهید بلادیان باید نگهبان گذاشته شود تا از ورود وسایل نقیله جز در زمان تعیین شده جلوگیری شود.
انتهای پیام

captcha