حضور ۲۰ کشور آسیایی و اروپایی در هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر
کد خبر: 3789534
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

حضور ۲۰ کشور آسیایی و اروپایی در هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

گروه جامعه ــ بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر در منطقه آزاد چابهار، میزبان 20 کشور از قاره آسیا و اروپا است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، 20 نماینده از کشورهای آسیایی و اروپایی در غرفه‌های اختصاص یافته در بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر محصولات خود را در زمینه مد و لباس اسلامی عرضه می‌کنند.

کشورهایی از تونس، سنگاپور، کانادا، چین، قزاقزستان، قرقیزستان، روسیه، ایتالیا، سوریه، عمان، فرانسه، آذربایجان، ارمنستان، عراق، پاکستان، هند، افغانستان، ترکیه، اسپانیا، اندونزی در بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر حضور دارند.

برای شرکت در بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر کشورهای تونس دوغرفه، قزاقستان دو غرفه، ایتالیا سه غرفه، فرانسه چهارغرفه، عمان سه غرفه، آذربایجان دو غرفه، پاکستان دو غرفه و سایر کشورها یک غرفه درخواست کرده بودند که به آنها اختصاص خواهد یافت.

بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر ۲۵ الی ۲۸بهمن‌ماه، در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود. همچنین در تهران هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با شعار «خوشا مکران و نقش بی‌مثالش» از ۲۶ بهمن تا دوم اسفنده‌ماه، از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha