آسیب‌های فرهنگی مهم‌ترین تهدید انقلاب است
کد خبر: 3789536
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

آسیب‌های فرهنگی مهم‌ترین تهدید انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: مهمترین تهدید نظام آسیب‌های فرهنگی است و از این‌رو باید با آگاهی دادن به نسل‌های جدید آن‌ها را از گزند تهدیدها در امان داریم.

آسیب‌های فرهنگی مهم‌ترین تهدید انقلاب استبه گزارش ایکنا از زنجان، لعیا جعفری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره ظهر امروز، سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ماه در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانش‌آموز که به میزبانی آموزشگاه شاهد کوثر شهرستان خرم‌دره برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام برابر تمامی ابرقدرت‌های شرق و غرب با تکیه بر ایمان به خدا، وحدت و حرکت در مسیر ولایت ایستادگی کرده و اجازه تجاوز به دشمن ندادند.
وی با تأکید بر اینکه امروز دشمنان انقلاب نقشه‌های زیاد و راه‌های گوناگونی را برای انقلاب ما طراحی کرده‌اند، ادامه داد: وظیفه همه ما این است که در مقابل این نقشه‌های طراحی شده در صراط مستقیم که همان راه خدا است قدم برداریم تا گمراه نشویم.
وی به شناخت دوست و دشمن و بصیرت‌افزایی تاکید کرد و افزود: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان همه ما نیاز به شناخت و درک تفکر شهدا داریم.
جعفری برگزاری یادواره‌های شهدا را گامی مثبت در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان عنوان کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با ولایت فقیه از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است.
وی تهدید جدی  انقلاب اسلامی را آسیب‌های فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند نسل جوان را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلام دور کند از این رو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آنها را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه می‌کند.
انتهای پیام
captcha