خانوار‌های روستای گچین شهر بندرعباس ۱۰۰ بسته حمایتی دریافت کردند
کد خبر: 3789545
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

خانوار‌های روستای گچین شهر بندرعباس ۱۰۰ بسته حمایتی دریافت کردند

گروه اجتماعی ــ ناخدا یکم ستاد و معاون هماهنگ‌کننده منطقه یکم امامت نداجا گفت: در طرح مردم یاری ۱۰۰ بسته حمایتی به خانوار‌های مناطق کم‌برخوردار روستای گچین شهر بندرعباس اهدا شد.

خانوار‌های روستای گچین شهر بندرعباس ۱۰۰ بسته حمایتی دریافت کردندبه گزارش ایکنا از هرمزگان، هم‌زمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن‌ماه با هدف ارتقای سطح معیشت مردم در مناطق محروم و کم‌برخوردار، طرح مردم یاری برای کمک به قشر آسیب‌پذیر در روستای گچین بندرعباس با حضور معاون هماهنگ‌کننده، معاون نظامی عقیدتی سیاسی و جمعی از کارکنان منطقه یکم امامت نداجا صورت گرفت.
ناخدا یکم ستاد علی‌محمد کرباسی معاون هماهنگ‌کننده منطقه یکم امامت نداجا با اشاره به اجرای طرح مردم یاری ارتش گفت: خدا را شاکریم در ارتشی خدمت می‌کنیم که جزء مردمی‌ترین نهاد‌ها و سازمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و معتقدیم که از مردم هستیم و بایستی به مردم کشورمان مجاهدانه خدمت کنیم.
وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس ما با همین مردم غیور در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث عراق ایستادیم و بعد از آن هر جایی از کشور بلایای طبیعی اتفاق افتاده نیرو‌های مسلح برای خدمات‌رسانی پیش‌قدم شده‌اند.
وی افزود: در طول سال نیز با اجرای طرح مردم یاری به کمک محرومان و نیازمندان به‌ویژه مناطق مرزنشین می‌شتابیم و معتقدیم مردم، ولی نعمتمان ما هستند و هر آنچه به مردم خدمت شایسته انجام دهیم خودبه‌خود جهت امنیت پایدار کشور عزیزمان تلاش و همراهی کردیم.
معاون هماهنگ‌کننده منطقه یکم امامت نداجا در پایان گفت: در این طرح تعداد ۱۰۰ بسته حمایتی شامل اقلام غذایی و خوراکی ضروری به خانوار‌های مناطق کم‌برخوردار اهدا شد.
انتهای پیام

captcha