امام جمعه و فرماندار اسدآباد از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند
کد خبر: 3789551
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

امام جمعه و فرماندار اسدآباد از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اسدآباد با انتشار پیامی از حضور حماسی مردم این شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

قدردانی امام جمعه و فرماندار اسدآباد از حضور مردم در راهپیماییبه گزارش ایکنا از همدان، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اسدآباد با انتشار پیامی از حضور حماسی همشهریان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است؛
«بسم الله الرحمن الرحیم
اینک بار دیگر در یوم الله 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد.
بار دیگر دیارسیدجمال به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.
اینجانبان ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان اسدآباد كه علیرغم مشکلات اقتصادی و برودت هوا در مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشكر می نماییم.
در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان اسدآباد اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می‌نماییم‌.»
انتهای پیام

captcha