رشد و توسعه دانشگاه علوم پزشکی؛ در سایه پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3789668
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶

رشد و توسعه دانشگاه علوم پزشکی؛ در سایه پیروزی انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از رشد و توسعه دانشگاه علوم پزشکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: فلج اطفال در اوایل انقلاب بیداد می‌کرد، ولی با واکسیناسیون این بیماری و بسیاری بیماری‌های دیگر همچون سرخچه و سرخک قابل کنترل شده‌اند.

رشد و توسعه دانشگاه علوم پزشکی؛ در سایه پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، عصر امروز، ۲۳ بهمن ماه، در نشست خبری، در محل نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: توسعه و رشد عظیمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی و حوزه بهداشت، صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه طی سال جاری 100 تخت به بیمارستان مطهری ارومیه افزوده شده است، بیان کرد: بیمارستان طالقانی نیز توسعه یافته است، ولی از نظر ما جز بیمارستانهایی نیست که هزینه کنیم.
آقازاده ادامه داد: بیمارستان زنان استان نیز با 300 تخت و 30 هزار مترمربع ساخته می‌شود و قرار بود دهه فجر افتتاح شود که به خاطر شرایط مالی به تاخیر افتاده و در هفته سلامت افتتاح خواهد شد.
وی افزود: برای آینده در ارومیه، بیمارستان روانپزشکی، قلب و عروق و سوانح سوختگی را در جهتلو در برنامه‌ها داریم و همچنین بیمارستان اطفال در استان نیز پاسخگو نبوده و برای آینده ساخت آن نیاز است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: بیمارستان 250 تخت خوابی حضرت آیت‌الله خویی نیز در هفته سلامت افتتاح خواهد شد.
وی گفت: 3750 تخت در کل بیمارستانهای استان وجود داشته و هدف‌گذاری برای رساندن به تعداد 5500 تخت است.
آقازاده خاطرنشان کرد: فلج اطفال در اوایل انقلاب بیداد می‌کرد، ولی با واکسیناسیون این بیماری و بسیاری بیماری‌های دیگر همچون سرخچه و سرخک قابل کنترل شده‌اند.
انتهای پیام

captcha