نمایشگاه «چهل پوستر - چهل کاریکاتور» در اردبیل افتتاح شد
کد خبر: 3789697
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

نمایشگاه «چهل پوستر - چهل کاریکاتور» در اردبیل افتتاح شد

گروه فرهنگی ــ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاهی با عنوان چهل پوستر- چهل کاریکاتور در نگارخانه خطایی اردبیل افتتاح شد.

نمایشگاه «چهل پوستر - چهل کاریکاتور» در اردبیل افتتاح شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نمایشگاه «چهل پوستر - چهل کاریکاتور» روز گذشته، ۲۳ بهمن‌ماه در اردبیل افتتاح شد. در این نمایشگاه چهل اثر کاریکاتوری با موضوع انقلاب و دهه فجر و همچنین چهل پوستر با موضوع توسعه‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و نیز تببین اوضاع کشور در دوران پهلوی به نمایش گذاشته شده است.
امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه ترکیبی از آثار هنرمندان استان و هنرمندان کشوری است که از ۲۳ بهمن تا ۲۷ بهمن به نمایش گذاشته شده است.
رجبی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه نگاه هنرمندانه به چهل سال مقاومت مقابل زورگویی‌های دشمنان در کنار توسعه و پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف بوده است.
وی خاطرنشان کرد: عده‌ای در صدد هستند تا دوران تاریک و ذلت بار پهلوی را تطهیر کنند و ما هم در تلاشیم در این نمایشگاه با استفاده از هنر جلوی تحریف تاریخ را گرفته و حقایق این دوران را به نمایش بگذاریم.
انتهای پیام

captcha