اختتامیه نمایشگاه «دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3789701
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

اختتامیه نمایشگاه «دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب» در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی ــ نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان اردبیل پس از ۱۰ روز فعالیت، با تجلیل از فعالان برگزاری نمایشگاه در مصلای این استان به کار خود پایان داد.

به گزارشاختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در اردبیل برگزار شد ایکنا از اردبیل، نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان اردبیل پس از ۱۰ روز فعالیت، روز گذشته، ۲۳ بهمن‌ماه با تجلیل از فعالان برگزاری نمایشگاه، در مصلای اردبیل به کار خود پایان داد.
در این مراسم شهریار شیری‌آراسته، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با اشاره به شکوه و عظمت حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن را نشان از همبستگی بی‌مثال برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.
وی با تجلیل از مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در به نمایش گذاشتن افتخارات و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب فرصت بسیار خوبی در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به مردم از روند فعالیت‌های سال‌های اخیر در استان بود.
شفیع شفیعی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هم گفت: ۷۵ دستگاه اجرایی و فرهنگی استان با مشارکت در نمایشگاه دستاورد‌های چهل‌ساله انقلاب در ایام الله دهه فجر تلاش کردند تا دستاورد‌های خود را در طول ۴۰ سال اخیر در مصلی اردبیل به نمایش بگذارند و استقبال عمومی خوبی از این نمایشگاه شد.
انتهای پیام

captcha