راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی در سطح کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3789737
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی در سطح کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی در ۸ شهرستان این استان از سوم تا هفتم اسفندماه خبر داد.

راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی در سطح کهگیلویه و بویراحمد

محسن شریعت‌نسب،‌ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ اظهار کرد: کلاس‌های تفسیر قرآن کریم در تمامی مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی حفظ قرآن به‌صورت ویژه و تخصصی با دعوت از اساتید برجسته قم، دوره تربیت ممتحن حفظ با شرکت 15 نفراز آقایان و بانوان نخبه قرآنی با حضور استادی از تهران و اعطای گواهی پایان دوره و راه‌اندازی شورای عالی قرآن بعد از 13 ماه تعطیلی با عضویت 15 نفر از آقایان و بانوان پیشکسوت را از برنامه‌های اجرایی اعلام کرد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تنها شهرستان چرام گروه تواشیح دارد،‌ تصریح کرد: درصدد هستیم گروه تواشیح در همه شهرستان‌های استان راه‌اندازی شود.
شریعت‌نسب برگزاری 8 محفل انس با قرآن با حضور استاد حمید شاکرنژاد، قاری بین‌المللی جهان اسلام 10 تا 15 اسفندماه را از دیگر این برنامه‌ها تا پایان سال‌جاری ذکر کرد و یادآور شد: همچنین 8 کارگاه آموزشی ویژه جامعه قرآنی در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی در 8 شهرستان این استان از سوم تا هفتم اسفندماه را از سایر برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و افزود: کمک و پشتیبانی مسائل قرآنی،‌ کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشر و گسترش فرهنگ قرآنی از اهداف مجمع خیرین است،‌ ضمن اینکه تاکنون خیرینی برای کمک اعلام آمادگی کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha