انقلاب اسلامی با کوله‌باری از تجربه‌ پا به عرصه جدیدی گذاشت
کد خبر: 3789738
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

انقلاب اسلامی با کوله‌باری از تجربه‌ پا به عرصه جدیدی گذاشت

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: انقلاب اسلامی هم اکنون چهل‌سالگی خود را پشت سر گذاشته و به بلوغ کامل رسیده است و هم اکنون با کوله‌باری از تجربه راه را ادامه خواهد داد.

دین اسلام تشکیل دهنده اصلی بنیان انقلاب استبه گزارش ایکنا از اردبیل، شهریار شیری‌آراسته، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، روز گذشته، ۲۳ بهمن‌ماه‌ در آیین اختتامیه نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم پهلوی تلاش می‌کرد دین اسلام را از جامعه ایران حذف کند، ولی ملت ایران با محوریت دین اسلام انقلاب کرده و پیروز شدند.
وی به تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تبلیغات سنگینی علیه کشور شروع کرده بودند که اتحاد ملت و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.
شیری‌آراسته گفت: انقلاب اسلامی هم اکنون چهل‌سالگی خود را پشت سر گذاشته و به بلوغ کامل رسیده است و هم اکنون با کوله‌باری از تجربه راه را ادامه خواهد داد.
وی بیان کرد: مردم ایران در طول این چهل سال مشکلات بسیاری را از جانب دشمنان سرکوب کرده‌اند و در عرصه‌های مختلف ضد استبدادی و ضد استکباری حضور یافته‌اند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد: محوریت فعالیت در نظام انقلاب اسلامی در طول این چهل سال توجه به محرومان و تلاش برای رفع مشکلات این قشر بوده است.
وی اظهار کرد: بعد از گذشت چهل‌سالگی انقلاب تلاش می‌شود در زمینه رفع محرومیت گام‌ها بیش از پیش قوی‌تر برداشته شده و مشکلات اقشار ضعیف جامعه کمتر شود.
انتهای پیام

captcha