نتایج پانزدهمین دوره مسابقات اذان در ماهشهر اعلام شد
کد خبر: 3789760
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

نتایج پانزدهمین دوره مسابقات اذان در ماهشهر اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پانزدهمین دوره مسابقات اذان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر شد.

نتایج پانزدهمین دوره مسابقات اذان در ماهشهر اعلام شد

علی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری، مسئول روابط عمومی شورای قرآن ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا خوزستان، اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات اذان به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دو مرحله مقدماتی و نهایی و در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در ماهشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات جمعه 19 بهمن‌ماه در مصلی نماز جمعه و مرحله نهایی هم یکشنبه 21 بهمن‌ماه در مسجد حاج محمد جواد عریان برگزار شد که در نهایت در رده سنی زیر 16 سال علی باوی با امتیاز 76، سید محمد صالح موسوی با امتیاز 75 و میثم ریاضی با امتیاز 71 به ترتیب اول تا سوم شدند.

ارشدی‌فر گاموری افزود: همچنین در رده سنی بالای 16 سال احمد آلبوعبادی با 75 امتیاز اول، مصطفی حلافیان و سیدمجتبی محفوظیان با 73 امتیاز مشترکاً دوم و نعمت‌الله عساکره با 72/5 امتیاز سوم شد. همچنین داوری این مسابقه را محمود قنواتی و مجتبی عبادی بوده است.

مسئول روابط عمومی شورای قرآن ماهشهر گفت: در این مسابقه به علی غانمی با 5 سال سن به عنوان خردسال‌ترین شرکت‌کننده هدیه‌ای اهدا شد. همچنین پس از مسابقه گروه سرود نونهالان مسجد صاحب الزمان (عج) سرود ای ایران را به مناسبت جشن پیروزی انقلاب خواندند.

انتهای پیام 

captcha