‌جشنواره «زندگی به سبک روح‌الله» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3789765
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

‌جشنواره «زندگی به سبک روح‌الله» در البرز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از فراخوان جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری آینه زمان با عنوان زندگی به سبک روح‌الله در مدارس این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره زندگی به سبک روح الله در البرز

مسعود مهران‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با سیره و سبک زندگی امام راحل(ره) برگزار می‌شود.
وی معرفی و ترویج سیره و اندیشه امام به جوانان و نوجوانان و پیوند عمیق فرهنگیان و نسل جوان با آثار و رهنمودهای حضرت امام(ره) را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
مهران‌نیا گفت: مجری این جشنواره ملی، کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی بوده و دانش‌آموزان و معلمانی که متقاضی شرکت در این جشنواره هستند به مدیران مدارس البرز مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان باید آثار خود را به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال کنند، یادآور شد: آثار به همراه شناسه اثر باید به آدرس www.AYNEHZAMAN.IR بارگذاری شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: در صورتی که حجم فیلم یا فایل‌های ارسالی قابل بارگزاری در سایت نباشد، ارسال از طریق لوح فشرده و به صورت پستی به دبیرخانه جشنواره نیز بلامانع است.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان تا 28 اسفندماه 97 فرصت دارند آثارشان را به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال کنند.
مهران‌نیا گفت: برای آشنایی بیشتر فرهنگیان و دانش‌آموزان با این جشنواره، پوسترهای ویژه جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری آینه زمان از سوی کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی البرز تولید و به مدارس ارسال شد.
انتهای پیام

captcha