برنامه‌های فرهنگی ـ هنری فارس به بخش خصوصی واگذار می‌شوند
کد خبر: 3789778
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

برنامه‌های فرهنگی ـ هنری فارس به بخش خصوصی واگذار می‌شوند

گروه فرهنگی ــ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: سیاست ما این است كه تمام برنامه‌های فرهنگی ـ هنری را به بخش خصوصی واگذار كنیم زیرا بخش خصوصی در این حوزه بسیار بهتر از دولتی‌ها وارد كار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شب گذشته، 23 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز گفت:‌ در سال جاری بخش خصوصی هنر شهر آفتاب متصدی برگزاری جشنواره فیلم فجر شیراز بود.
وی افزود: سیاست ما این است كه تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری را به بخش خصوصی واگذار كنیم زیرا بخش خصوصی در این حوزه بسیار بهتر از دولتی‌ها وارد كار می‌شود تا جذب مخاطبان بیشتری داشته باشیم.
سهرابی با تأكید بر اینكه باید تمام متولیان فرهنگ و هنر تلاش كنند تا بخش خصوصی بتوانند فعالیت كنند، گفت: البته نقدهایی نیز به جشنواره فیلم فجر امسال بود اما با این وجود، جشنواره فیلم فجر شیراز بعد از تهران، بهترین جشنواره هم به لحاظ اكران و هم استقبال مردم بود.
مدیركل ارشاد فارس اظهار كرد: آنچه كه در حوزه سینما اتفاق می‌افتد و تأثیری كه سینما و تئاتر می‌تواند در حوزه فرهنگ و فرهنگ‌سازی داشته باشد بر هیچكس پوشیده نیست.
وی گفت: باور داریم یكی از قدرتمندترین و تأثیرگذارترین ابزاری كه می‌تواند در حوزه فرهنگ‌سازی فعالیت داشته باشد، سینما و تئاتر است و ما متولیان باید هم حمایت، هم زمینه‌سازی و امكاناتی را فراهم كنیم كه جوانان ما بتوانند رشد كنند.
انتهای پيام

captcha