زمان برگزاری مسابقات قرآن بسیج استان فارس اعلام شد
کد خبر: 3789785
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

زمان برگزاری مسابقات قرآن بسیج استان فارس اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس زمان برگزاری مسابقات قرآن بسیج این استان را در بخش‌های آوایی و كتبی اعلام كرد.

حجت‌الاسلام محمدجواد جوكار، مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن بسیج در این استان گفت: این مسابقات در دو بخش آوایی و كتبی و همچنان بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
وی افزود: بخش كتبی این دوره از مسابقات هم در بخش بانوان و هم آقایان در روز جمعه، 26 بهمن‌ماه جاری در شیراز برگزار خواهد شد.
جوكار همچنین زمان برگزاری بخش آوایی را 2 و 3 اسفندماه امسال اعلام كرد و گفت: مسابقات بخش بانوان در مركز آموزشی الزهرا(س) و بخش آقایان در دارالقرآن بسیج استان برگزار خواهد شد.
مسئول دارالقرآن بسیج استان فارس از رقابت 600 نفر در این مرحله از مسابقات خبر داد و گفت: 300 نفر در بخش بانوان و 300 نفر در بخش آقایان در این مرحله از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.
وی به رشته‌های این مسابقات اشاره كرد و گفت:‌ این مسابقات در رشته‌های مختلف حفظ یک تا سه جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، حفظ موضوعی، قرائت تحقیق و تقلیدی، اذان و تفسیر سوره اسرا برگزار می‌شود.
جوكار با یادآوری اینكه در مرحله نخست این مسابقات 6 هزار نفر از بسیجیان استان شركت كردند، گفت: مسابقات امسال مرحله کشوری ندارد و به جای آن، مرحله منطقه‌ای با حضور متسابقان استان‌های جنوب کشور شامل هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha