حضور ۶۳۲ نفر در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» قزوین
کد خبر: 3789787
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

حضور ۶۳۲ نفر در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور ۶۳۲ نفر در روز‌های ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه در قزوین برگزار می‌شود.

حضور ۶۳۲ نفر در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتانبه گزارش ایکنا از قزوین، سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به منظور ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به منظور جذب و ترغیب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان برای شرکت در فعالیت‌های قرآنی برگزار خواهد شد.
بنابراین خبر ۶۳۲ نفر در این مسابقات شرکت کرده و در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۲۶۶ نفر خانم و ۳۶۶ نفر آقا هستند.
این جشنواره در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، اذان و نقاشی آیات به ترتیب ۴۳، ۵۱، ۵۶، ۹، ۱۰۵ و ۷۳ نفر آقا شرکت دارند.
در بخش خانم‌ها هم در رشته‌های قرائت تحقیق ۱۳ نفر، قرائت ترتیل ۲۳ نفر، حفظ کل ۱۴ نفر، حفظ جز ۳۰ قرآن ۱۶۷ نفر و نقاشی آیات ۴۱ نفر شرکت دارند.
به گزارش ایکنا سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می‌شود که محل برگزاری این مسابقات برای آقایان مسجدالنبی و مسجد خاتم‌الانبیا (راه چمن) و خانم‌ها هم در مدرسه مدینةالنبی خواهد؛ برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این مسابقات راه می‌یابند.

انتهای پیام

captcha