آموزش ۱۲۰ مربی البرزی در دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی قرآن
کد خبر: 3789829
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

آموزش ۱۲۰ مربی البرزی در دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی قرآن در این استان خبر داد و گفت: ۱۲۰ نفر در این دوره آموزش دیدند.

آموزش 120 مربی البرزی در دوره تربیت معلم پیش دبستانی قرآن

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در راستای تربیت نیروی انسانی کارآمد و مربیان متعهد قرآنی، دوره آموزشی تربیت معلم پیش‌دبستانی قرآن در این استان برگزار شد.
وی به نحوه برگزاری این دوره اشاره کرده و افزود: در این دوره که به مدت 230 ساعت آموزش و با حضور دبیران برجسته آموزش و پرورش و اساتید مجرب دارالقرآن تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد، 120 نفر از خواهران به‌عنوان مربی پیش دبستانی تحت آموزش قرار گرفتند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه معلمان در این دوره آموزشی با روش‌های نوین تعلیم وتربیت قرآنی کودکان آشنا شدند، گفت: روانشناسی تربیت کودکان، تعلیم قرآن ویژه کودکان و روش‌های کلاس‌داری موفق از مباحثی بود که در قالب تئوری و عملی و با وسایل کمک آموزشی از جمله CD های جدید تعلیم و تربیت کودکان به مخاطبان ارائه شد.
ملازاده بیان کرد: پس از فراگیری این دوره، آزمون پایانی برگزار و به برگزیدگان گواهینامه پایان دوره از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اعطا شد تا این افراد در مراکز آموزشی پیش‌دبستانی با همکاری آموزش و پرورش، به فعالیت بپردازند.
انتهای پیام

captcha