اجرای صحیح طرح‌های کشوری از ضرورت‌های جمعیت بانوان است
کد خبر: 3789833
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

اجرای صحیح طرح‌های کشوری از ضرورت‌های جمعیت بانوان است

گروه اجتماعی ــ رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت کار جهادی در حوزه بانوان، گفت: یکی از ضرورت‌های جمعیت بانوان فرهیخته اجرای صحیح طرح‌های کشوری است.

بهناز لیلیان، رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، به بیان ضرورت‌های جامعه بانوان پرداخت و گفت: یکی از ضرورت‌های جامعه بانوان کشور نقد برنامه‌ها و فعالیت‌های این حوزه است.
وی افزود: در راستای یاد شده نیازمندیم تا کار را به‌صورت جهادی انجام دهیم و در حوزه جمعیت بانوان باید برنامه از سوی اعضاء تعریف شده باشد؛ چراکه در این حیطه بودجه‌ای تعریف نشده است.
رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد فعال در این جمعیت به‌صورت جهادی در این عرصه به ویژه در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند و در قالب این جمعیت به کار خود ادامه می‌دهند.
لیلیان اظهار کرد: اما نکته‌ای که باید بدان اشاره شود در حیطه ظرفیت‌های جمعیت است که به‌خوبی شناسایی نشده به ویژه اینکه اعضاء جمعیت در عرصه دینی فعالیت می‌کنند.
وی گفت: بسیاری از مشکلات عرصه بانوان با تلاش جامعه بانوان قابل حل است و این خود مستلزم نگرش درست در این خصوص است.
رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های جمعیت بانوان فرهیخته استان تعامل در تصمیم‌گیری برنامه‌های استانی است که اعضای جمعیت بانوان به‌صورت جامع در این رابطه مشارکت دارند.
لیلیان گفت: از ضرورت‌های جمعیت بانوان فرهیخته کشور بررسی نیازهای بانوان و اجرای صحیح طرح‌های کشوری است.
انتهای پیام

captcha