اعزام ۱۵۰۰ مددجوی سیستان و بلوچستان به مشهد
کد خبر: 3789837
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

اعزام ۱۵۰۰ مددجوی سیستان و بلوچستان به مشهد

گروه فرهنگی ــ معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۵۴۵ مددجوی تحت حمایت در قالب اردوهای «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

اعزام 1500 مددجوی سیستان‌وبلوچستان به مشهد مقدس

سیدمحمدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۵۴۵ مددجوی تحت حمایت در قالب اردوهای «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان با بیان اینکه این اردوها با همت خیّران صورت می‌گیرد، افزود: تعداد ۸۰۰ مددجوی دیگر نیز تا پایان سال‌جاری در نوبت اعزام قرار دارند.
وی اظهار کرد: ۱۶۰ نفر نیز از محل تعهدات سفر رئیس کمیته امداد به استان، به سفر زیارتی عتبات عالیات مشرف شدند؛ همچنین۴۰ نفر نیز در ماه‌های پایانی سال در قالب شوق زیارت به کربلای معلی اعزام می‌شوند.
حسینی ادامه داد: اردو از جمله فعالیت‌های فرهنگی با رویکرد پرورشی است که هم‌سو با سایر فعالیت‌های تربیتی و آموزشی، زمینه لازم برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی را نزد مخاطبان فراهم می‌کند.
وی عنوان کرد: اردوها از نظر نوع مخاطب شامل اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویان، طلاب، مادران و دختران، دختران در آستانه ازدواج، بازمانده از تحصیل، سالمندان، مردان سرپرست خانوار و همسران جوان با گستره مجزای بانو و آقا است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان گفت: اردوهای اعزامی شامل مشهد مقدس، عتبات عالیات، قم، پیاده‌روی اربعین حسینی، مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) و اردوهای منطقه‌ای و درون استانی می‌شود.

انتهای پیام

captcha