نشست ‌«دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه تولید علم» در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 3789856
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

نشست ‌«دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه تولید علم» در گیلان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ نشست تخصصی «دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه تولید علم» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان ۲۸ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

حسین فرختار، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری نشست تخصصی بررسی دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب خبر داد و اظهار کرد: نشست تخصصی «دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه تولید علم» با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری و ارائه دستاوردها و کارنامه چهل‌ساله جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی و فناوری به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان، 28 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم آشنایی بیش از پیش دانشجویان و نسل نو به اهداف و دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی با بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای گذشته و پیش‌رو، افزود: پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله استقلال کشور، تولید علم و فناوری، پیشرفت‌های اقتصادی، آزادی و رشد معنویت و... نشست مذکور با حضور یکی از اساتید دانشگاه، نگاهی گذرا بر چگونگی بالندگی ایران اسلامی در گذشته و مسیر پیشرو خصوصاً در تولید علم خواهد داشت.

فرختار با بیان اینکه نشست تخصصی بررسی دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در حوزه تولید علم یکشنبه، 28 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات دانشکده چمران برگزار خواهد شد، گفت: ‌مجید متقی‌طلب، دانشیار دانشگاه گیلان و رئیس سابق پارک علم و فناوری سخنران این نشست است.

انتهای پیام

captcha