حوزه علمیه خراسان‌جنوبی طلبه می‌پذیرد
کد خبر: 3789858
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

حوزه علمیه خراسان‌جنوبی طلبه می‌پذیرد

گروه معارف ــ معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی گفت: حوزه علمیه خراسان از ۱۵ بهمن‌ماه تا ۳۱ فروردین‌ماه سال آینده طلبه می‌پذیرد.

حوزه علمیه خراسان‌جنوبی طلبه می‌پذیردحجت‌الاسلام هابیل خسروی، معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ثبت‌نام در حوزه علمیه خراسان‌جنوبی از 15 بهمن‌ماه آغاز شده و تا 31 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.
وی با بیان اینکه سال تحصیلی 99-98 از شهریورماه سال آینده آغاز می‌شود، افزود: بانوان و آقایان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی http://www.hozehkh.com/reception مراجعه کنند.
معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام متقاضیان پایه‌های نهم به بالاتر می‌توانند در حوزه ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: همچنین آزمون ورودی برای پایه‌های نهم تا دوازدهم روز 13 اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
خسروی ادامه داد: افرادی که در مقاطع دیپلم به بالاتر مشغول به تحصیل هستند و افرادی که در پایه‌های نهم تا دوازدهم معدل بالای 18 دارند از برگزاری آزمون معاف هستند.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان پس از برگزاری آزمون کتبی باید در مصاحبه حضوری نیز شرکت کنند و سپس در دوره تثبیتی که به مدت یک ماه در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان‌جنوبی از وجود 26 مدرسه علمیه در استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 18 مدرسه علمیه برادران و هشت مدرسه خواهران است.
خسروی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دو هزار طلبه در مدارس علمیه استان تحصیل می‌کنند، یادآور شد: مدرسه علمیه برادران عشق‌آباد طبس از سال آینده راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha