«شب خاطره» با حضور پیشکسوتان انقلاب در شهرکرد برگزار شد
کد خبر: 3789859
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

«شب خاطره» با حضور پیشکسوتان انقلاب در شهرکرد برگزار شد

گروه اجتماعی ــ آیین «شب خاطره» با حضور پیشکسوتان و طلایه‌داران انقلاب اسلامی از سوی حوزه هنری در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الله شیروانی، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد:  آیین شب خاطره همزمان با ایام الله دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف پاسداشت مقام والای نیروهای انقلاب و بیان خاطرات و ناگفته‌های دوران مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی از زبان انقلابیون نسل اول و انتقال به جوانان عزیزبرگزار شده است.
‌شیروانی افزود: در این نشست اکبر سیاح، مرتضی سجادی، حبیب‌الله فاضلیان خاطرات خود در زمینه ‌مبارزه با رژیم شاهنشاهی در سال‌های وقوع انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری را بیان کردند و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود معصومی نیز سخنانی درباره انقلاب اسلامی و لزوم پاسداری از ارزش‌های آن ایراد کردند.
شیروانی اظهار کرد: در این مراسم همچنین کتاب و پروژه چهارمحال و بختیاری در انقلاب اسلامی که ازسوی حوزه هنری استان انجام و در حال انتشار است توسط قاسم فتاحی از نویسندگان این کتاب معرفی شد.
وی گفت: در این شب خاطره که به همت حوزه هنری، مسجد جامع شهرکرد و پایگاه بسیج شهرستان شهرکرد برگزار شد از 11 نفر از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و 4 نفر از جوانان و فعالین اجتماعی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.
یادآور‌ می‌شود، این آیین با حضور 400 نفر از علاقه‌مندان و عموم مردم انقلابی استان در روز پنجشنبه هجدهم بهمن‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام

captcha