تئاتر‌های جشنواره فجر را در ایوان انتظار رایگان تماشا کنید
کد خبر: 3789870
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

تئاتر‌های جشنواره فجر را در ایوان انتظار رایگان تماشا کنید

گروه جامعه ــ معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری متروی تهران از اجرای محیطی جشنواره تئاتر فجر در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان ولی عصر(عج) خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری متروی تهران، احسان بیسادی، معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری متروی تهران با اعلام خبر اجرای محیطی جشنواره تئاتر فجر در ایوان انتظار متروی تهران، گفت: در راستای امضای تفاهم‌نامه شركت بهره‌برداری و دبیرخانه سی‌وهفتمین جشنواره تئاتر فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بخش اجرای محیطی این جشنواره در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.

بیسادی با بیان این مطلب كه فضای فرهنگی متروی تهران محل مناسبی برای اجرای فعالیت‌های هنری است، تصریح كرد: در پی مذاكرات انجام شده با دبیرخانه این جشنواره ضمن اطلاع‌رسانی از طریق فضاسازی محیطی به مسافران در تمامی ایستگاه‌های متروی تهران و به منظور استفاده عموم مردم كه فرصت حضور در سالن‌های نمایش را ندارند، گذرگاه فرهنگی ایوان انتظار محل اجرای این بخش از جشنواره انتخاب شد.

وی ارتقا و افزایش سطح آگاهی و شناخت مسافران متروی تهران از هنر نمایش را هدف از برگزاری این برنامه بیان كرد و افزود: مسافران مترو در زمان تردد در ایوان انتظار می‌توانند شاهد اجرای گروه‌های مختلف هنری باشند و از این بخش از جشنواره به صورت رایگان استفاده کنند.

بیسادی تصریح كرد: نمایش‌های جشنواره تئاتر فجر در ایوان انتظار تا روز دوم اسفندماه سال جاری، و هر روز دو اجرا برگزار می‌شود.

تئاتر‌های جشنواره فجر را رایگان در ایوان انتظار تماشا کنید

 

انتهای پیام 

captcha