تلاش دشمنان برای مشروعیت‌زدایی از مسائل دینی
کد خبر: 3789873
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

تلاش دشمنان برای مشروعیت‌زدایی از مسائل دینی

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان معاند با ایجاد شبهات و ابهامات بخصوص در مسائل اعتقادی و دینی، با تمام قوا درصدد مشروعیت‌زدایی هستند، گفت: رسانه‌ها باید در این خصوص به‌صورت پدافندی عمل کنند.

تلاش دشمنان برای مشروعیت‌زدایی در مسائل دینی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهرزاد صدقیانی، رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی صبح امروز، ۲۴ بهمن‌ماه‌ در نشست خبری اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان، اظهار کرد: رسانه، بدون فضای مجازی معنا ندارد و رسانه‌ها باید در مقابل جنگ همه‌جانبه رسانه‌ای دشمنان، حرفه‌ای عمل کنند.
وی ادامه داد: دشمنان معاند با ایجاد شبهات و ابهامات بخصوص در مسائل اعتقادی و دینی، با تمام قوا درصدد مشروعیت‌زدایی هستند و رسانه‌ها باید در این خصوص به‌صورت پدافندی عمل کنند.
صدقیانی افزود: رسانه در این راستا نقش مهمی دارد و در دوران انقلاب با دست‌های خالی، کارهای بزرگی صورت گرفت و جبهه امروز سخت‌تر از جبهه انقلاب و جنگ تحمیلی است و امروز مجاهدین رسانه، به‌عنوان افسران جنگ نرم، باید ساعت‌ها بیدار بمانند تا از آرمان‌های نظام، صیانت و دفاع کنند.
وی با اشاره به اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر بیان کرد: توسعه و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب، فضاسازی فرهنگی در جامعه، حمایت از تولید آثار فاخر، تقدیر از برترین آثار رسانه‌ای و ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه از اهداف مهم این جشنواره به‌شمار می‌رود.
صدقیانی تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره 9 ماه تلاش کرد و در نخستین اجرای این جشنواره در استان 380 اثر ارسال شده و اعتماد عمومی کسب شد و در نخستین گام چشمگیر بود و 20 هزار اثر در کل کشور ارسال شده بود.
وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر بزرگترین و فراگیرترین جشنواره رسانه‌ای کشور خواهد شد، یادآور شد: محیط زیست و دریاچه ارومیه نیز طی سال‌های آتی به‌عنوان اولویت در این جشنواره مطرح خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران بازوان توسعه و امنیت پایدار منطقه هستند و مشکلات خبرنگاران از نظر امنیت شغلی، بیمه و بازنشستگی باید مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha