یکی از مهم‌ترین معروفات جامعه تعصب به کالای ایرانی است
کد خبر: 3789886
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

یکی از مهم‌ترین معروفات جامعه تعصب به کالای ایرانی است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی در اقتصاد امروز ایران دارای اهمیت است، گفت: تعصب به کالای ایرانی یکی از مهم‌ترین معروفات جامعه است.

یکی از مهم‌ترین معروفات جامعه تعصب به کالای ایرانی است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود امروز، 24 بهمن در نشست شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر شاهرود با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی در اقتصاد امروز ایران و در شرایط جنگ اقتصادی حاکم بر آن دارای اهیمت است، اظهار کرد: تعصب به کالای ایرانی یکی از مهم‌ترین معروفات جامعه است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها خود یک فرصت هستند اما گاهی خود باعث تخریب و تشویش می‌شوند که در این راستا امروز رسانه‌ها در دهه پنجم انقلاب نقش مهمی دارند.

به گفته امینی هم در تولید منکر و هم تولید معروف باید تلاش شود که بر این اساس باید در جامعه مراقب اعمال و رفتارمان باشیم زیرا یکی از منکرات توجه نکردن به کالای ایرانی و تعصب نداشتن به آن است.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مردم مشکلات و سختی‌های معیشتی را با حمایت از اصل انقلاب تداخل نداد‌ه‌اند، افزود: مردم ما با شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پای انقلاب ایستادند که این امر یک معروف بزرگ است و باید آن‌را حفظ کرد.

وی متذکر شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین حسینی هم نشاط اجتماعی است ما مخالفتی با این شادی‌ها نداریم زیرا انقلاب ما فرهنگی است، کارهای جهادی و حضور مردم و انفاق یک نشاط اجتماعی است  که بر این اساس باید همه را دید تا ذهن مردم فقط در یک قالب برای نشاط اجتماعی سوق پیدا نکند.

انتهای پیام

captcha