برگزاری آیین تجلیل از منتخبان مسابقات قرآن دانشگاه آزاد تبریز
کد خبر: 3789916
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

برگزاری آیین تجلیل از منتخبان مسابقات قرآن دانشگاه آزاد تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آیین تجلیل از منتخبان بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

برگزاری آیین تجلیل از منتخبان مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آیین تجلیل از منتخبان بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز امروز، 24 بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

مهدی مهدی‌پور، دبیر شورای قرآن و عترت آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در این آیین با اشاره به اینکه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد همواره قرآن و تعلیمات آن را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند، گفت: بیست و سومین دوره این مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد که در بخش کتبی تعداد یک هزار و 260 نفر از استادان و کارکنان در یک حوزه اصلی و دو حوزه فرعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه بخش شفاهی نیز در دو مرحله برگزار شد، افزود: در مرحله اول 250 نفر و در مرحله استانی نیز تعداد 200 نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان شرکت داشتند که از بین شرکت‌کنندگان 18 نفر از دانشجویان و 7 نفر از استادان و 5 نفر از کارکنان منتخب شناخته شدند.

مهدی‌پور‌ بیان کرئد: در بخش شفاهی یک نفر از استادان در رشته حفظ 5جزء و همچنین یک نفر از دانشجویان در رشته 20 جزء سهمیه حضور در مرحله ملی را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

captcha